GÖtt!!!

Jesperponken skrev:
Största problemet är nog inte väntan utan att dom tar slut nu om någon månad. Så var det förra året iallafall. Men detta året lär det ta på husabergarna mer för att det är mer efterfrågan på dom. :( Men jag beställer en nu snart även om jag inte får sålt mc´n. Du kan la säga till om du vet någon som vill köra en DT 125!

/Jeppe
Yes box:)
vet du nån som vill köpa min XT600 då?=)
 
Årsmodell? Pris? Mil? Är det SM eller endurohjul på?

Ska kolla lite med polare som kan vara intresserade. :)

/Jeppe
 
Har du bild så jag kan skicka vidare. Kan finnas en del som kanske är intresserade. Beroende på pris.
 
Jesperponken skrev:
Har du bild så jag kan skicka vidare. Kan finnas en del som kanske är intresserade. Beroende på pris.
Har ingen bild i datorn,men kan nog fixa.
Den är blå med givi-platta bak.
Tankväska och toppbox medföljer+en supertrapp med gött ljud:)
 
Ok, jag ska kolla runt lite med lite olika kontakter så hör jag av mig om jag får nått napp;) Skicka gärna någon bild om du fixar det så jag kan skicka till dom.

Ta lite på Husan samtidigt då :tungan

/Jeppe
 
Jesperponken skrev:
Ok, jag ska kolla runt lite med lite olika kontakter så hör jag av mig om jag får nått napp;) Skicka gärna någon bild om du fixar det så jag kan skicka till dom.

Ta lite på Husan samtidigt då :tungan

/Jeppe
Ska se vad vi kan fixa :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top