GÖtt!!!

liljekvist

www.mxwheel.se
Gick med
25 Jun 2003
Ort
Lödöse
Hoj
flera
Var ute och åkte på torra vägar i 7*C Helt undebart! Ja det var bara det jag ville säga nu när jag smält dagen händelse och tar mig en liten rackare! :fyllisar :fyllisar :banana :banana :yoparty

Väntar på söndag då jag kan ta en ny tur :4skrika

Ha det GÖTT! :yoparty :yoparty
 
Åkte du och två till killar förbi Bellevue och Gamlestan idag? För isåfall såg jag er. Kan säga att det vred sig i magen utav längtan tills hojjen kommer! :hihi

/Jeppe
 
Jesperponken skrev:
Åkte du och två till killar förbi Bellevue och Gamlestan idag? För isåfall såg jag er. Kan säga att det vred sig i magen utav längtan tills hojjen kommer! :hihi

/Jeppe
Du kan ju få komma och titta på min Husa -04 om det kniper så i magen :tungan
För jag har ju redan fått min :yoparty
 
wheelielover: Ok! Du kommer nog att se mig en hel del när jag fått min husa! :) Vilka kör du med då? Är ni ett skönt gäng i gbg som kör eller?
 
Jesperponken skrev:
wheelielover: Ok! Du kommer nog att se mig en hel del när jag fått min husa! :) Vilka kör du med då? Är ni ett skönt gäng i gbg som kör eller?
Nu kör jag en Yamaha XT600E,men den ska säljas nu.
Husan är min första motard så jag har inte varit ute och åkt med någon än:(
Men det verkar som det finns många galningar här i Gbg:)
 
Aaa det finns ju det, och nu kommer det två till;)

Har du kört in Husan då??
 
Hur har du tänkt att göra när du ska köra in Husan? Har hört lite olika, vissa säger att man ska köra hårt med den från början. Andra säger att man ska ta det lungt. Att man ska köra på en landsväg och ligga på olika varv och växlar. För att slita alla delar så mycket som möjligt.

Tänkte bara kolla vad du tänker om det

/Jesper
 
Kan du inte ta lite bilder på skönheten så man kan få se den. Fast det blir väl inte bättre utav det, man längtar väl bara mer då efter att få hem den :hihi
 
Jesperponken skrev:
Hur har du tänkt att göra när du ska köra in Husan? Har hört lite olika, vissa säger att man ska köra hårt med den från början. Andra säger att man ska ta det lungt. Att man ska köra på en landsväg och ligga på olika varv och växlar. För att slita alla delar så mycket som möjligt.

Tänkte bara kolla vad du tänker om det

/Jesper
Jag ska köra den lite lungt i ca:50-100 mil och byta olja några ggr.
Man behöver ju inte köra så lugnt,man kan ju busa lite bara man inte ligger och pinar henne hela tiden:)
 
Jesperponken skrev:
Kan du inte ta lite bilder på skönheten så man kan få se den. Fast det blir väl inte bättre utav det, man längtar väl bara mer då efter att få hem den :hihi
Jo det vore väl som att strö salt i såren eller? :tungan
 
Ok. Men allt sådant om inkörning står i manual boken eller?

Jo det hade ju vart det :tungan Nä men det skulle vart kul å se!!

/Jeppe
 
Jesperponken skrev:
Ok. Men allt sådant om inkörning står i manual boken eller?

Jo det hade ju vart det :tungan Nä men det skulle vart kul å se!!

/Jeppe
Jo det kanske det gör,har inte kollat så noga än.
När får du din Husa då?
 
Jag måste bara sälja min 125a först så att jag får ut pengar från den, sen så fort jag gjort det så beställer jag en. Så det är svårt att säga när men inom en månad har jag räknat med som högst :brinnerup Men man vet ju aldrig, kan ju bli tidigare :D
 
Jesperponken skrev:
Jag måste bara sälja min 125a först så att jag får ut pengar från den, sen så fort jag gjort det så beställer jag en. Så det är svårt att säga när men inom en månad har jag räknat med som högst :brinnerup Men man vet ju aldrig, kan ju bli tidigare :D
Jo men det många som vill ha Husaberg nu.
Det kan bli lång väntan :(
 
Största problemet är nog inte väntan utan att dom tar slut nu om någon månad. Så var det förra året iallafall. Men detta året lär det ta på husabergarna mer för att det är mer efterfrågan på dom. :( Men jag beställer en nu snart även om jag inte får sålt mc´n. Du kan la säga till om du vet någon som vill köra en DT 125!

/Jeppe
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top