Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr. Kongo skrev:Grattis till ett bra köp
Vart fasiken bor ni mänskorjag får betala 4400 för trafik/helår i västerås. Hemma i "skogen" var det 3600 trf/hel, 21 år (småglin
![]()
![]()
Mr. Kongo skrev:Trygg hansa, de var billigast, mycke billigare än de andra
lilltrollet skrev:Jag pröjsar 5100 i trafik / år... 22år bor inte centralt men ändå inte på landet... fuck dyrt...
400spänn för en sats ringar? Shit va billigt, då är det ju inte något bekymmer, byter ju själv så det blir ju inte så dyrt med lite packningar o skit också.
Finns det haynes-handbok till dom här cyklarna eller? Tänkte kika på ventilspelet nåndag, inte för att den tickar nämvärt, men kan va skönt att ha kollat ivf.
Den går skitfint, startar direkt, drar skitfint/jämt genom hela registret, gött som fan...
Sýnd bara att det pissregnar så man inte vill ta ut nyvaxade hojen på en tur.
Ska fota såfort vädret tillåter.
/ Nicklas

Nemas problemas. Bara att klämma dit.Fluxir skrev:Hållundan, hur fan fick du platts med ett 160däck?? det måste fan vart på fisens mosse... för ja hade 150 från början, å det va fan inte mkt platts kvar med det.![]()

lilltrollet skrev:Fina hojar ni har!
Ska fota min såfort vädret tillåter.
Men går det verkligen på 160/60/18 på 91:an? Fälgen är ju 4" men svingen då? Tar inte den i någe?
/ Nicklas
Fluxir skrev:okej.. nu vet jag itne vad du har sett för bilder på min hoj... men du ska få två bilder.. tagna med tre dagars mellanrumm...
ang. däcken, så beror det väl lite på modell kanske... man får väl pröva helt enkelt..
Fluxir skrev:okej.. nu vet jag itne vad du har sett för bilder på min hoj... men du ska få två bilder.. tagna med tre dagars mellanrumm...
ang. däcken, så beror det väl lite på modell kanske... man får väl pröva helt enkelt..
Forsberg skrev:Rådjurmodden eller?
Är på gång att slänga på nya sulor jag med, funderar på att fortsätta med Battlax BT010 150/60 -18 i bak, frågan är bara om jag ska köra på pilot sport (Michelin) eller BT010 i fram? Någon som har erfarenheter om respektive i fram?
franka skrev:Hur gick det för dig som körde? Ser inte så skoj ut
Fluxir skrev:Det är väl alltid lite stiligt med likadana däck fram å bak...![]()
QUOTE]
FZR600 "Ogrish edition"...
Forsberg skrev:Bryr mig mer om grepp och sånt än det estetiska faktiskt![]()
...
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN