Fzr, Zzr, Yzf?

Jag röstar på cbr 600, här är min. Det är en -92 f-klass 7. Den hänger på andra större hojjar riktigt bra, den går också upp på slangen utan större problem (bonus)

LIte stor bild, men vem orkar förminska?
P1010012.JPG

UltraMarine skrev:

VARFÖR ska man ha en 600 när den kostar lika mycket att försäkra som en 900cc och uppåt??? :confused:

Kostar ju nästan lika mycket i inköp enligt många annonser... :confused:

Inköpet är väl rätt snarlikt... Försäkring vet jag inte... Är lite svårt å kolla sånt eftersom jag måste la ha en specifik hoj å kolla på? Med typ regnummer å skit lr???

ZXR 750 eller ZX7R

Finns det någon som haft tag i både en ZXR750 och en ZX7R
Jag sitter och väger lite och emot här, vikt/effekt är i det närmaste samma. Priset på ZXR är sådär en 10 000 mindre, cyklarna gått nästan lika långt. Finns det något som gör att vågskålen lutar över till ZX7R utöver den klassiska gröna färgen ? :D

Den FZR´en var inte så tokig ju. Saknas bara en ensitskuts till den, men annars så..:) bara att skicka iväg ett mail till säljaren o fråga efter reg-nummer.

har dratt iväg ett mejl till han med FZR1000...den lila alltså....för å fråga om regnummret.......

satt hela natten å gluttade på jobbet på mobile. de å där ligger fzr:n lite lägre alltså....

funderar på om man orkar åka ner...

Med lite flyt så kan du ju hitta en i Hamburg eller nånstans i närheten. Då är det ingen längre sträcka att åka ju. Frågan är ju bara hur mycket du kommer att spara på att plocka hem en därifrån. Det tillkommer ju en del avgifter och soppapengar mm. Jag har ingen vidare pejl på vad det kostar exakt, men jag känner på mig att det finns både en o annan härinne som har alla uppgifter om sånt.

Hoppas du får en fin premie på hojen iallafall. Torde väl vara LF eller Susab som blir bäst...

varför är det ingen som sagt nåt om kawa zxr 750? är inte de ett alternativ till gsx-r 750? vilken är att föredra av dessa?

fick svar av han med FZR 1000 å den var inte till salu =( Han ändra sig iochmed det fina vädret,,,

ja ja, studerar friskt kostnad och eventuella sparade pengar genom import....

hållundan skrev:
fick svar av han med FZR 1000 å den var inte till salu =( Han ändra sig iochmed det fina vädret,,,

ja ja, studerar friskt kostnad och eventuella sparade pengar genom import....

Vill du ha reg.nummer på en -91 fzr 1000 så skicka iväg ett PM....

Skall sälja min Honda CBR -89 för 23000kr,bra hoj för lite pengar
6500mil.yochimura slip-on.ensits kuts.bra däck och bra drivpaket.

Daniel 07398622523 GBG :squid

Bifogat

• p4130001.jpg
    p4130001.jpg
    32.3 KB · Visningar: 106
nja.... Jag vet inte... den e säkert svinskön å så..

men jag har nog bestämt mej för FZR nu iallfall....

Rodentboy, du har PM...

I LOVE rickard......jag e inte gayyyyy...ermn ack så fullll....fy mej....men du ekung,.,... oj oj oj ..

fjortisvafrning på mej.....

pusss

helmert skrev:
varför är det ingen som sagt nåt om kawa zxr 750? är inte de ett alternativ till gsx-r 750? vilken är att föredra av dessa?

zxren såklart. Och det e dagen sanning. :fakta

hållundan skrev:
I LOVE rickard......jag e inte gayyyyy...ermn ack så fullll....fy mej....men du ekung,.,... oj oj oj ..

fjortisvafrning på mej.....

pusss

hmmm...Ja du Henke, du är inte så dum heller :rolleyes:

NÄ, men allvarligt. Ta det lite lugnt med Joningen, det här bådar inte gott för varken ditt eller mitt rykte... :D :notme

maverick_750rr skrev:
zxren såklart. Och det e dagen sanning. :fakta

Enda nackdelen där är väl att zxr 750 brukar sällan vara särskilt billig att köpa jämfört med andra hojar i samma klass. Iaf de jag har sett, men tuff är den. Dammsugarslangar är fränt :tummenupp :fakta :rock

Rodentboy skrev:
hmmm...Ja du Henke, du är inte så dum heller :rolleyes:

NÄ, men allvarligt. Ta det lite lugnt med Joningen, det här bådar inte gott för varken ditt eller mitt rykte... :D :notme

Nä det var la bärsen som talade...

No offence........ =)

Mer bärs!!

hållundan skrev:
Hallaj!

Funderar på att byta hoj nu.... Är inne på typ FZR, ZZR eller YZF eller nått sånt.......Vilken är den bästa i typ 30000 klassen??

De gamla hojarna typ 90-94 har ju läskigaste färgerna i stan...

Men men.... Nån som vet nåt?

Tjöp en YZF R6

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard