hållundan
Emozione!
hmmm, blir mer å mer sugen varje gång jag kollar på din pärla...
hmm....3500 i stan för dej??..Vad är det för försäkrning då??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hållundan skrev:jo de e la sant iofs......
en försäkring för mej är nog inte direkt aktuellt.....farsan får nog står för aset oavsett vad för hoj jag köper sååå......
hållundan skrev:hmmm, blir mer å mer sugen varje gång jag kollar på din pärla...
UltraMarine skrev:De gamla GSXr:rna har ju inte så lysande vägegenskaper- titta på FZR typ 91- så finns det ju billiga bra hojjar till salu...
Kawa/honda har jag inte provat själv så jag vågar inte uttala mig om dessa.
Sedis skrev:Polaren har en FZR1000 som är till salu...väldigt trevlig hojj faktiskt! Årsmod 91 har jag för mig.
Sedis
hållundan skrev:ja en FZR 1000 Skulle jag ju iofs inte säga några nej till faktiskt...
Den är ju ruskigt prisvärd....
hmmm nån som har några uppgifter om den?? Vikt? Effekt? Saker å tänka på???
Du har PM....Sedis skrev:Polaren har en FZR1000 som är till salu...väldigt trevlig hojj faktiskt! Årsmod 91 har jag för mig.
Sedis
hållundan skrev:ja en FZR 1000 Skulle jag ju iofs inte säga några nej till faktiskt...
Den är ju ruskigt prisvärd....
hmmm nån som har några uppgifter om den?? Vikt? Effekt? Saker å tänka på???
ja ja.....fan de e inte lätt alltså......
Såg tre gubbar med gixxer 750 förut, tråkit fräscha dom är eller?? Men va fan....har man inte stash te en sån såå......
ambulans skrev:FZR före -90 va inget vidare i växellådan.. växlar som hoppar ur osv.. ventlierna kunde gräva ner sig i godset, samt att smörjningen till kammarna inte funkade så bra heller.. men på senare årsmodeller ska de va fixat..
men nog skulle ja satsa på en gixxer om ja va som du, otroligt bra motorer.. fortfarande en hyggligt modern hoj, delar hur mkt som helst på marknaden... många som åker dom = mkt hjälp om nåt skulle trassla. Men de är ju va jag tycker.. smaken e som baken![]()
Ugluk skrev:![]()
Då tycker jag du ska satsa på en sån här:

|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|