gatecrasher
Miss behave
Köpte ny hoj efter att jag och min gamla vurpa nyligen. Säljaren garanterade att den var ok men att han fått vatten i tanken pga att det tydligen läckt in genom tanklocket. Jaja tänkte jag det är ju inget direkt svårt att fixa. Nu har den stått på verkstan i en månad, någon klåpare hade satt en skruv i dräneringshålet så ja vattnet rann rätt ner när det regnade men detta var inte orsaken till problemet med den dåliga gången. En tändkabel var så nerklippt och utan kontakt att det inte gick att ta mer och fick bytas och en synkning av förgasarna gjordes men problemet kvarstod. Hojen liksom "dör" efter ett tag som om den inte får kraft och sen kommer den tillbaka. Jag kan tycka att det känns som om den liksom inte får bränsle ett tag som om flödet stryps men återigen någon klåpare har vatt och meckat med det oxå så den får mer än den behöver. Min verkstad säger att det är elektriskt, kollade stödet och sedan boxen och nått relä men kan inte hitta något. Vad fan kan det vara? någon? I am dying here!