2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
Jimmy-boy skrev:Kolla http://www.mc-kompaniet.se/ där får du en ny sv650s 2005:a för 61.900kr

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jimmy-boy skrev:Kolla http://www.mc-kompaniet.se/ där får du en ny sv650s 2005:a för 61.900kr
UnderDOG skrev:varför inte löpa linan ut och köpa en Firestorm?
Billig försäkring, max 6200 för dig (beroende på hur/var du bor) hel/helår. Och fullvuxen..
//Anders.
eccentric skrev:Jag har inte ens vågat fråga pris på den hojen. Tänkte att det säkert är superdyrt. Jag menar zoon 2 är bra, 30+ är bra (inte ofta man säger det) men att jag håller på att ta lappen kan väl inte bli på på en firestorm med hel/hel?
Men jag kanske har fel.
Jimmy-boy skrev:Honda märkesförsäkring
http://www.hondamc.com/templates3/Page.asp?id=3376
VTR1000F Firestorm
Försäkringsklass: S.Touring 2 Maxpremie: 9 350 kr
eccentric skrev:Väldigt fin hoj och bra fösäkring. Tack för tippset men nu tillbaks till FZ vs SV!
duckie skrev:Alla coola katter kör SV.
eccentric skrev:grymt, tack för info.
Det lär väl även finnas en del annan skillnad mellan hojarna, som inte har att göra med den mer uppenbara skillnaden i just motorerna.
Typ värdebeständighet, kvalité, service, etc.
Såg precis i specen att FZ6 har 180 bugg bak och SV 160. Gissa vilket som verkar roligast. Även gällande detta kanske någon kan ta ner en på jorden
![]()
mvh
ecce
tuppjuck skrev:Just SV 650:ian kikade jag också på men fastnade för FZS:en. Iofs en -01:a men den är körgladsomfan och lite semi-krama-tankensittställningen som SV:n har ogillade jag. Nu är iofs jag kanske inte rätt man att uttala mig av minst två skäl, 1.) jag håller själv på med kortet just nu och 2.) jag köpte Fazern och inte SV:n så jag är ju partisk
Jag tycker V-twindunket i SV:n är ganska lågmält och inte ens i närheten av andra större twinnar. FZS:en är tyst och fin så grannarna lär inte klaga. Lite svårt att hålla hastighetsbegränsningarna däremot, den vill ju bara gå fortare och fortare
Mälaren runt var helt okej att köra på med Fazern men jag tror en mer framåtlutad sittställning hade varit jobbigare.
Mina 5 cent. Take it or leave it![]()
fazerfun skrev:Med all respekt för din hoj men nu är det FZ6som gäller för vår vän här.
Det är faktiskt en viss skillnad (har du öh kört den nya?)
eccentric skrev:![]()
asså jag vet inte varför men jag känner jag lutar mer åt symaskin än traktor.. Synd bara att naked-varianten är så jävla snygg för kåpvarianten är ju vettigare. fan vilka ilandsproblem man har![]()
eccentric skrev:![]()
asså jag vet inte varför men jag känner jag lutar mer åt symaskin än traktor.. Synd bara att naked-varianten är så jävla snygg för kåpvarianten är ju vettigare. fan vilka ilandsproblem man har![]()
fazerfun skrev:Med all respekt för din hoj men nu är det FZ6som gäller för vår vän här.
Det är faktiskt en viss skillnad (har du öh kört den nya?)
tuppjuck skrev:Remus. Ska kolla upp det själv. Vibrationerna får det att låta grrzzzzz i kåpan vid vissa varvtal. Så, nu droppar jag det här och lämnar åter tråden till FZ6 vs SV.![]()
![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show