Fynd?

suntrip skrev:
Den gick som en påse nötter, blöddrade och frustade mellan 6000 till 9000. Antagligen felbestyckade förgasare så det vart ingen affär för min del men den vart såld till nån kille som skulle övningsköra :hihi

Bangade du för felbestyckade fuggar??? :confused: Hörde att priset var uppe i 9000 igår kväll, det är fortfarande rätt billigt. Hur såg den ut annars, kåpor mm?

Kan fö tänka mig lättare hojar att övningsköra med....synd på en klassiker :(

fazerfun skrev:
Bangade du för felbestyckade fuggar??? :confused: Hörde att priset var uppe i 9000 igår kväll, det är fortfarande rätt billigt. Hur såg den ut annars, kåpor mm?

Kan fö tänka mig lättare hojar att övningsköra med....synd på en klassiker :
(

Dåligt lagade kåpor 9200mil på mätaren :rolleyes: inga nycklar? aldrig servad på 2 år?
Men men för att plocka delar av skulle den väl funka men kände att jag inte orkade mecka mer just nu.

Hoppas lillkillen som köpte den blir nöjd

suntrip skrev:
den vart såld till nån kille som skulle övningsköra :hihi

Troligvis så fel köpare det kunde bli mao...

suntrip skrev:
Dåligt lagade kåpor 9200mil på mätaren :rolleyes: inga nycklar? aldrig servad på 2 år?
Men men för att plocka delar av skulle den väl funka men kände att jag inte orkade mecka mer just nu.

Hoppas lillkillen som köpte den blir nöjd

åh fan...ja jag har också sett några riktiga rysarlagningar under min jakt på rariteter, penselmålade stripes etc.... :gnissla låter inte som det var något man missade...

philsson skrev:
vad var de för hoj det gällde.. annonsen finns inte kvar..

Blåvit gixxer 750 -86. annonspriset var 7500:-. Den enda som var fel på den var en skev bromsskiva.... :rolleyes:

philsson skrev:
varför så billigt.. :va ... ett riktigt kap med andra ord..

bra fråga...killen skulle flytta och hade panik att få rent i garaget. För 7500 hade den kanske varit ett kap, även om den var rätt sliten, men nu landade den på 12 000.

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret