Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Qwerty skrev:Klart du kan. Blanda hellst bara helsyntet med hel, och del med del osv.
Qwerty skrev:I R1an är det troligtvis helsyntet. Tror att dom brukar hälla i det vid service. Kolla med service vad dom tömmer i för olja. R6an som servas på samma ställe har ju då säkerligen samma olja. Och R6oljan har ju du dunken till och kan utläsa vad det är för typ av olja.
Nicke skrev:Är senaste servicen gjord på MC Varuhuset så har du troligen den jag också har.
15W50Är inte det för 'tjock' olja för en R1
![]()
Qwerty skrev:I R1an är det troligtvis helsyntet. Tror att dom brukar hälla i det vid service. Kolla med service vad dom tömmer i för olja. R6an som servas på samma ställe har ju då säkerligen samma olja. Och R6oljan har ju du dunken till och kan utläsa vad det är för typ av olja.
MrGooFy skrev:Snarare är det troligt att den har delsyntet, R1:an är känd för att slira på kopplingen med helsyntet.
Nicke skrev:Det har jag missat. När jag servade den så var det inget snack om nåt annat än den där Motul-oljan.
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |