*Jonte*
** Schteekare **
Är inne på firandet av min 30års helg som tog start igår(Fredag)
* PÅ förmiddagen upptäcker jag att min bil e borta.....Den har ersats av en BMW x5 -2006 som ordnats åt mig hela helgen *dregel*
* I den åker jag o min sambo mot Sigtuna stadshotell där jag ska bo Fre-Lörd, gör en avstickare till yamaha center o köper en 30års present till mig själv, 2005:a svart, yamaha FZ6N med 0mil
I veckan kunde jag dock inte låta bli att köpa mig en Citizen Aqualand/promaster Dykur, också i present.
* Middag o Festligheter i sigtuna.
*Lördags morgon börjas med ett fint paket på kudden innehållandes en 6mpix. Nikon digitalkamera.
*Sedan Turne med x5:an till vänner o bekanta för lite mingel o presenter, middag på kvällen
* Söndag väntas sambon`s släkt o forsatt firande..
Det var inte så hemskt som jag trodde att fylla 30..

* PÅ förmiddagen upptäcker jag att min bil e borta.....Den har ersats av en BMW x5 -2006 som ordnats åt mig hela helgen *dregel*
* I den åker jag o min sambo mot Sigtuna stadshotell där jag ska bo Fre-Lörd, gör en avstickare till yamaha center o köper en 30års present till mig själv, 2005:a svart, yamaha FZ6N med 0mil
I veckan kunde jag dock inte låta bli att köpa mig en Citizen Aqualand/promaster Dykur, också i present.* Middag o Festligheter i sigtuna.
*Lördags morgon börjas med ett fint paket på kudden innehållandes en 6mpix. Nikon digitalkamera.
*Sedan Turne med x5:an till vänner o bekanta för lite mingel o presenter, middag på kvällen
* Söndag väntas sambon`s släkt o forsatt firande..
Det var inte så hemskt som jag trodde att fylla 30..