Fylla 30, helt okej...so far!!!!

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
Är inne på firandet av min 30års helg som tog start igår(Fredag)

* PÅ förmiddagen upptäcker jag att min bil e borta.....Den har ersats av en BMW x5 -2006 som ordnats åt mig hela helgen *dregel* :tummenupp

* I den åker jag o min sambo mot Sigtuna stadshotell där jag ska bo Fre-Lörd, gör en avstickare till yamaha center o köper en 30års present till mig själv, 2005:a svart, yamaha FZ6N med 0mil :hihi I veckan kunde jag dock inte låta bli att köpa mig en Citizen Aqualand/promaster Dykur, också i present.

* Middag o Festligheter i sigtuna. :fyllisar

*Lördags morgon börjas med ett fint paket på kudden innehållandes en 6mpix. Nikon digitalkamera.

*Sedan Turne med x5:an till vänner o bekanta för lite mingel o presenter, middag på kvällen

* Söndag väntas sambon`s släkt o forsatt firande.. :fyllisar

Det var inte så hemskt som jag trodde att fylla 30.. :tungan :D :tungan

Fan.......... På min trettio-årsdag vaknade jag, jobbade, käkade kalasmat med familjen i typ 20 minuter (tror de blev nytt rekord)

Sen ett spontanbesök till krogen i vanlig ordning. Där följde allt samma gamla mönster, inga krusiduller.

SLUT!

Borde åtminstonde köpt en present till mej själv.

ja men grattis dårå. nu blev ja avis... ja e iofs bara 24 :D hur känns de o fylla gubbe då?

bara skoja :pannkyss :fyllisar grattis som faen :fyllisar

Grattis som bara den! Din dag låter trevlig!

Själv fyllde jag i våras, vi hade fest och jag insåg vilka underbara vänner vi har (vi var fem som fyllde 30)

senare på kvällen fick jag stå, endast iförd suspensoar, med mp3spelare i örat o sjunga "kung i baren"

Jag ber vänlig men bestämt INGA BILDER PÅ DETTA!

grattis grattis

Fyllde i somras, inga festligheter alls. Bara en helt vanlig jobbardag, ar inte sa mkt for att fira mina fodelsedagar antar jag, haha :)

Men om jag lider av en gubbekris sa vill jag aldrig den ska ta slut! Har haft ett sant grymt flyt med precis allt anda sen i varas, och aldrig haft sa skoj som det senaste halvaret :tummenupp

Fylla 30 ar det basta som hant mej! Din helg later suveran, hoppas du ocksa glider in i "flytet" nu! Undrar om BMW:n finns kvar pa mandag..?

GRATTIS! /Lasse

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...