fyfan...

spoling

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2007
Hoj
R1 -98
drar på en club, polarna har skrattat lagom på förfesten och skrattar alldeles för mycket resten av kvällen så jag vet att nåt är fel.

när vi är där säger dom åt mig att kolla på telefonen och kolla på korten som är tagen med kameran och jag finner att min "polare" som jag delar lägenhet med satt naken på min hoj INNAN han gick och duschade...

se och njut...

Edit:
Tog bort bilden så det inte blir ett jävla liv :P

Last edited:
drar på en club, polarna har skrattat lagom på förfesten och skrattar alldeles för mycket resten av kvällen så jag vet att nåt är fel.

när vi är där säger dom åt mig att kolla på telefonen och kolla på korten som är tagen med kameran och jag finner att min "polare" som jag delar lägenhet med satt naken på min hoj INNAN han gick och duschade...

se och njut...

View attachment 184299

Det finns bara två saker att göra. Elda upp hojen eller sälj den till någon intet ont anande.

kommer ju aldrig få den där jäveln såld om jag ska byta upp mig, vill ju inte lura nån heller så det är lika bra att man lägger alla kort på bordet

"Jag sket sönder skinnstället och fick sån stånd rakt igenom stället på samma gång så det luktar kuk av tanken"

Back