Då det under några dagar har varit kanon (om än kallt) väder i Skåne, tänkte jag att jag skulle ta min båge till min utbildning idag!
Jag bor i Ängelholm, skulle till Kävlinge (ca 7mil). När jag kom till Hbg, 2,5 mil började jag möta bilar som hade nyskrapade rutor med lite frost kvar i utkant.
Vid detta tillfälle FRÖS jag!!! Kan säga att resterande resa gick "strax" ovanför hastighetsbegränsningen... Jaja, min gamla VFR gjorde iaf jobbet och tog mig fram i tid och det blev även en liten runda tillsammans med Magoozi+ som mötte upp efter avslutad pluggdag, totalt 22mil!
Hojen får dock stå hemma ett tag till då jag åker hemifrån vid 06...
Är det många som tar bågen till jobbet, skolan, parkbänken etc?
Kör så det ryker! (om däcken)
Jag bor i Ängelholm, skulle till Kävlinge (ca 7mil). När jag kom till Hbg, 2,5 mil började jag möta bilar som hade nyskrapade rutor med lite frost kvar i utkant.
Vid detta tillfälle FRÖS jag!!! Kan säga att resterande resa gick "strax" ovanför hastighetsbegränsningen... Jaja, min gamla VFR gjorde iaf jobbet och tog mig fram i tid och det blev även en liten runda tillsammans med Magoozi+ som mötte upp efter avslutad pluggdag, totalt 22mil!
Hojen får dock stå hemma ett tag till då jag åker hemifrån vid 06...
Är det många som tar bågen till jobbet, skolan, parkbänken etc?
Kör så det ryker! (om däcken)