fy faen va nice =)

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
fy faen va nice de börjar kännas nu :)
var ute o gled lite ikväll o tro inte på faen att jag börjar få upp bakhjulet i luften...första gången igår(litet lyft) kändes bättre idag :tummenupp detta då med liten skiva o orginalbromsar :3freak
tja..undra hu bra de kommer gå bara jag får på en annan skiva och stålomspunnet :banana
o just de..börjar kunna växla från 2an till 3an ibland nu..åker dock inte så långt på 3an men jag har kul iaf, de e ju de som e huvudsaken...
ahh ville bara berätta av mig lite :rofl

Kul

ozeo skrev:
fy faen va nice de börjar kännas nu :)
var ute o gled lite ikväll o tro inte på faen att jag börjar få upp bakhjulet i luften...första gången igår(litet lyft) kändes bättre idag :tummenupp detta då med liten skiva o orginalbromsar :3freak
tja..undra hu bra de kommer gå bara jag får på en annan skiva och stålomspunnet :banana
o just de..börjar kunna växla från 2an till 3an ibland nu..åker dock inte så långt på 3an men jag har kul iaf, de e ju de som e huvudsaken...
ahh ville bara berätta av mig lite :rofl
Kul jag har oxå börjat rulla några meter med xren den käns vingligare en storhojen men det blir längre o längre.Har oxå som du vet orginalgrejor på xren men det går de me å de e kul :)

Jag har inte ännu fått någon känsla för växla till trean än. När /hur gör du?

Större skiva, större ok Å GLÖM INTE STÖRRE PUMP :)

Förövrigt suger jag på det där, det blir några decimeter över marken å sen fegar jag ur ;D

OlleR skrev:
Större skiva, större ok Å GLÖM INTE STÖRRE PUMP :)

Förövrigt suger jag på det där, det blir några decimeter över marken å sen fegar jag ur ;D

FÖR ÖVRIGT så lade du ju rätt feta ställ på Midlanda.... :yoparty

.

Lurch skrev:
FÖR ÖVRIGT så lade du ju rätt feta ställ på Midlanda.... :yoparty
Haha :D Kul att du uppskattade dem!

Står hellre på bredden än på höjden, iaf när det gäller stoppies, fyfan, det e skrämmande! Creds till er som vågar :)

ja nu hade jag inga tokhöjder på arslet men va faen de e ju andra dagen i hela mitt mc.liv som arsle åker upp sådär...
va nån gubbe i en bil som såg lite grinig ut på mig..varför vet jag inte. :hihi

jag åkte bara upp på slutet av bromsningen men han åka en pyttebit på ena "stoppien" o jag har ingen som helst känsla i bromsen :yoparty

jontobee skrev:
Jag har inte ännu fått någon känsla för växla till trean än. När /hur gör du?

hur jag gör när jag växlar..tja..
gasar 2an ut..annars blir de för låga varv på 3an när man växlar(om man inte har bra höjdaså). sen "crossväxlar" jag i 3an..funkar fint o lådan säger inte nej, ännu iaf.

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...