fy faen va nice =)

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
fy faen va nice de börjar kännas nu :)
var ute o gled lite ikväll o tro inte på faen att jag börjar få upp bakhjulet i luften...första gången igår(litet lyft) kändes bättre idag :tummenupp detta då med liten skiva o orginalbromsar :3freak
tja..undra hu bra de kommer gå bara jag får på en annan skiva och stålomspunnet :banana
o just de..börjar kunna växla från 2an till 3an ibland nu..åker dock inte så långt på 3an men jag har kul iaf, de e ju de som e huvudsaken...
ahh ville bara berätta av mig lite :rofl

Kul

ozeo skrev:
fy faen va nice de börjar kännas nu :)
var ute o gled lite ikväll o tro inte på faen att jag börjar få upp bakhjulet i luften...första gången igår(litet lyft) kändes bättre idag :tummenupp detta då med liten skiva o orginalbromsar :3freak
tja..undra hu bra de kommer gå bara jag får på en annan skiva och stålomspunnet :banana
o just de..börjar kunna växla från 2an till 3an ibland nu..åker dock inte så långt på 3an men jag har kul iaf, de e ju de som e huvudsaken...
ahh ville bara berätta av mig lite :rofl
Kul jag har oxå börjat rulla några meter med xren den käns vingligare en storhojen men det blir längre o längre.Har oxå som du vet orginalgrejor på xren men det går de me å de e kul :)

Jag har inte ännu fått någon känsla för växla till trean än. När /hur gör du?

Större skiva, större ok Å GLÖM INTE STÖRRE PUMP :)

Förövrigt suger jag på det där, det blir några decimeter över marken å sen fegar jag ur ;D

OlleR skrev:
Större skiva, större ok Å GLÖM INTE STÖRRE PUMP :)

Förövrigt suger jag på det där, det blir några decimeter över marken å sen fegar jag ur ;D

FÖR ÖVRIGT så lade du ju rätt feta ställ på Midlanda.... :yoparty

.

Lurch skrev:
FÖR ÖVRIGT så lade du ju rätt feta ställ på Midlanda.... :yoparty
Haha :D Kul att du uppskattade dem!

Står hellre på bredden än på höjden, iaf när det gäller stoppies, fyfan, det e skrämmande! Creds till er som vågar :)

ja nu hade jag inga tokhöjder på arslet men va faen de e ju andra dagen i hela mitt mc.liv som arsle åker upp sådär...
va nån gubbe i en bil som såg lite grinig ut på mig..varför vet jag inte. :hihi

jag åkte bara upp på slutet av bromsningen men han åka en pyttebit på ena "stoppien" o jag har ingen som helst känsla i bromsen :yoparty

jontobee skrev:
Jag har inte ännu fått någon känsla för växla till trean än. När /hur gör du?

hur jag gör när jag växlar..tja..
gasar 2an ut..annars blir de för låga varv på 3an när man växlar(om man inte har bra höjdaså). sen "crossväxlar" jag i 3an..funkar fint o lådan säger inte nej, ännu iaf.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back