Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja.... Säg att han säljer 10 000 stycken....=5 000 000 krslippy skrev:Smart kille som säljer plåtbitar för 500spänn.
![]()
Funkar dom ens ? Alltså, är det garanterat att dom fyller sin funktion ?
Annars borde det väl räcka med att ställa upp bilen i ett duktigt bredställ precis vid kameran, då får dom säkert svårt att fota.
Edit :
Sorry plastbitar, inte plåtbitar.
Är det kepstips mm så kolla även www.stockholmforsoket.se bättre än orginalet.Markus skrev:Du behöver ditt registreringsbevis och internet bank och sen kör du på www.stockholmsforsoket.se
Är dina reg.skyltar av den nya typen som är präglade och inte jämna/släta (som de engelska på bilderna)? Verkar inte troligt att filmen fäster speciellt bra på dessa präglade skyltar.crf 450 skrev:![]()
Efter ett par turer med detta skyltskydd så är summa trängselskatt fortfarande 0kr...
http://www.potatisgris.se/potatisgris_html/produkt_2.html
Oh, va jag e ledsen för det..
Gustav O skrev:Det var det jag visste. Nyteknik är en rättshaverist.![]()
Gustav O skrev:Det var det jag visste. Nyteknik är en rättshaverist.![]()
Kanske både och.Markus skrev:Det finns en reell risk att han bara är snål också.![]()
Flamma77 skrev:Flamma81 möjligen...![]()
Hon är snygg.Snyggare
![]()
än vad jag har...
Helt beroende av betraktarens öga...R2 skrev:är det möjligt![]()
Flamma77 skrev:Flamma81 möjligen...![]()
Hon är snygg.Snyggare
![]()
än vad jag har...
Men, men hon har sina brister. Gillar korsord men inte motorcyklar och fallskärmshoppning.![]()
WOW. Nu slog jag rekord i Off-topic.
Men biltullseländet är så jäkla trist. Deprimerande korkat faktiskt.
Nyteknik skrev:Är dina reg.skyltar av den nya typen som är präglade och inte jämna/släta (som de engelska på bilderna)? Verkar inte troligt att filmen fäster speciellt bra på dessa präglade skyltar.
crf 450 skrev:Jag tog split-screen varianten så att ev fartkameror också får svårt att ta en bild.
![]()
Markus skrev:De får fortfarande ingen träff?
Hur många gånger har du kört och när (det är ju fördröjning).
Jag har kollat 3 ggr under veckan som varit utan nån debitering, fartkameror vet jag faktiskt inte säkert ännu då jag inte brännt förbi nån med flit. Men jag känner mig väldigt säker efter att ha monterat o stått o tittat med vänner på resultatet.![]()
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=501466Markus skrev:NYHET (för mig i alla fall):
Jag har beställt transponder men den är omonterad, Vägverket har ändå dragit pengar från mitt konto via Autogiro.
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |