Funktionärer Anderstorp

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date

Robz

Guest
Ser att det fortfarande finns 12st funkis-platser till A-torp 28/5...
Någon som glömt att erbjuda sin familjemedlem denna möjlighet? (Min tackade nej :gnissla )

Skynda fynda :tummenupp

Off topic:
Kom dessutom på att det blir lite besvärligt med anmälan till körningen 3/6 på SRW... vi är ju rätt många som befinner oss i A-torp eller är på väg dit när bokningen öppnar. :va

Last edited:
Ser att det fortfarande finns 12st funkis-platser till A-torp 28/5...
Någon som glömt att erbjuda sin familjemedlem denna möjlighet? (Min tackade nej :gnissla )

Skynda fynda :tummenupp

Off topic:
Kom dessutom på att det blir lite besvärligt med anmälan till körningen 3/6 på SRW... vi är ju rätt många som befinner oss i A-torp eller är på väg dit när bokningen öppnar. :va

Jag kommer med tre flaggisar. Det går inte att anmäla dem på hemsidan längre därför syns de inte där.

Off topic:

Där finns väl trådlös uppkoppling så det är väl bara att ta med en laptop, eller kanske via mobilen. Den tjänsten finns väl på SSemse:e hemsida:confused:

Jag vill vara flaggvakt men kan inte anmäla mig :huvet
Tänkte åka upp med min polare Fahrer till A-torp.
Kan ni lägga upp mig?

Jag heter Martin Henriksson.

Skicka ett mail till Sydskanes Emse. :tummenupp
Gött att du ställer upp!!

:yoparty

Skickade iväg ett mail tidigare i eftermiddags men jag har inte fått något svar ännu :(
Man vill ju inte åka upp i onödan, har trots allt tagit ledigt från jobb och allt.

Jag använde kontaktformuläret på sydskanesemses hemsida. Kanske jag skulle skickat det till en specifik mailadress?

Skickade iväg ett mail tidigare i eftermiddags men jag har inte fått något svar ännu :(
Man vill ju inte åka upp i onödan, har trots allt tagit ledigt från jobb och allt.

Jag använde kontaktformuläret på sydskanesemses hemsida. Kanske jag skulle skickat det till en specifik mailadress?

Garanterar plats :tummenupp
I värsta fall får du en av mina 7 friplåtar och kan bara finnas "tillhands"...
Anmäl dig på plats innan 07.30 - om det skulle vara "fullt" så anmäl detta till mig samma morgon - så får du en friplåt av mig.

OBS! GÄLLER ENDAST MELONEN!!
EDIT: Och Zenit :tummenupp

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...