Funktionärer Anderstorp

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date

Robz

Guest
Ser att det fortfarande finns 12st funkis-platser till A-torp 28/5...
Någon som glömt att erbjuda sin familjemedlem denna möjlighet? (Min tackade nej :gnissla )

Skynda fynda :tummenupp

Off topic:
Kom dessutom på att det blir lite besvärligt med anmälan till körningen 3/6 på SRW... vi är ju rätt många som befinner oss i A-torp eller är på väg dit när bokningen öppnar. :va

Last edited:
Ser att det fortfarande finns 12st funkis-platser till A-torp 28/5...
Någon som glömt att erbjuda sin familjemedlem denna möjlighet? (Min tackade nej :gnissla )

Skynda fynda :tummenupp

Off topic:
Kom dessutom på att det blir lite besvärligt med anmälan till körningen 3/6 på SRW... vi är ju rätt många som befinner oss i A-torp eller är på väg dit när bokningen öppnar. :va

Jag kommer med tre flaggisar. Det går inte att anmäla dem på hemsidan längre därför syns de inte där.

Off topic:

Där finns väl trådlös uppkoppling så det är väl bara att ta med en laptop, eller kanske via mobilen. Den tjänsten finns väl på SSemse:e hemsida:confused:

Jag vill vara flaggvakt men kan inte anmäla mig :huvet
Tänkte åka upp med min polare Fahrer till A-torp.
Kan ni lägga upp mig?

Jag heter Martin Henriksson.

Skicka ett mail till Sydskanes Emse. :tummenupp
Gött att du ställer upp!!

:yoparty

Skickade iväg ett mail tidigare i eftermiddags men jag har inte fått något svar ännu :(
Man vill ju inte åka upp i onödan, har trots allt tagit ledigt från jobb och allt.

Jag använde kontaktformuläret på sydskanesemses hemsida. Kanske jag skulle skickat det till en specifik mailadress?

Skickade iväg ett mail tidigare i eftermiddags men jag har inte fått något svar ännu :(
Man vill ju inte åka upp i onödan, har trots allt tagit ledigt från jobb och allt.

Jag använde kontaktformuläret på sydskanesemses hemsida. Kanske jag skulle skickat det till en specifik mailadress?

Garanterar plats :tummenupp
I värsta fall får du en av mina 7 friplåtar och kan bara finnas "tillhands"...
Anmäl dig på plats innan 07.30 - om det skulle vara "fullt" så anmäl detta till mig samma morgon - så får du en friplåt av mig.

OBS! GÄLLER ENDAST MELONEN!!
EDIT: Och Zenit :tummenupp

Last edited:
Back