Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Chris Ash skrev:2598437Bakfyllan är en del av upplevelsen, jag skulle aldrig medicinera bort den, det är dessutom ytterst gay att göra så.
korvgubbe skrev:2598918Tycker väldigt många verkar vara väldigt nöjda med Resorb. 18 mot 3 än så länge var nästan bättre än jag förväntat mig.
Chris Ash skrev:2598437Bakfyllan är en del av upplevelsen, jag skulle aldrig medicinera bort den, det är dessutom ytterst gay att göra så.
Esquire skrev:2598583Varannan vatten.![]()
Men hur bra det än är så är det ju hyfsat sällan man tänker på det när man är kalasfull och tror att det ska bli roligare om man dricker mera alkohol...
Kom påt efter det att jag hade druckit 4öl drack varannan vatten nästa 2 öl sen glömdes det bort igen!
mår jag idag!korvgubbe skrev:2598257Jag tar en innan utgång, en innan sängen och har sedan en förberedd som jag sveper det första jag gör när jag slår upp ögonen.
KGK skrev:2605954.. innan dess kanske man kommit till en nivå där man är mer beroende än man tänkt sig....

KGK skrev:2605954Det var ambitiöst, du har inte funderat om det finns någon mening med att man blir bakfull?
korvgubbe skrev:2606190Beroende av Resorb?![]()

KGK skrev:2613828Nej, beroende av vätskan veilken ger effekter som man försöker lindra med Resorb.![]()
bakfyllan är väl inget självändamål och när det gäller att dricka "varannan vatten" så är det väl egentligen inte bakfyllan man är rädd för utan snarare sitt eget beteende på fyllan...|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|