funderingar på husa!

Honke skrev:
2611065 så 100h, under 100h är lite kan kan säga eller?

låter rätt så intressant :D du får höra av dig då du ska sälja den :D jag kommar och tittar :D

men vad är keihin fcr fugge??

Nej 100h sedan senaste genomgång av motor är mycket, eftersom den då bör (jag säger bör eftersom den likväl KAN gå 100h till, men för att chansa bör man ha ett väldigt bra motoröra och hålla hård koll efter spåner i oljan) rivas isär.

fugge= förgasare om du inte förstod det. Kehin fcr sitter på alla nyare husa och ktm, den ger bl a bättre körbarhet, bättre startegenskaper och högre effekt än dellorton som sitter orginal på husa äldre än -04. Kostar 8500:- ny ca så det är inga billiga prylar :tungan

EDIT: Äldre än -04 givetvis, inte -40.

Last edited:
Hsb-Chrille skrev:
2611306 Nej 100h sedan senaste genomgång av motor är mycket, eftersom den då bör (jag säger bör eftersom den likväl KAN gå 100h till, men för att chansa bör man ha ett väldigt bra motoröra och hålla hård koll efter spåner i oljan) rivas isär.

fugge= förgasare om du inte förstod det. Kehin fcr sitter på alla nyare husa och ktm, den ger bl a bättre körbarhet, bättre startegenskaper och högre effekt än dellorton som sitter orginal på husa äldre än -40. Kostar 8500:- ny ca så det är inga billiga prylar :tungan

då hänger jag med ;D har du nåra bilder på husan din :D blir sugen på din till våren :) får gärna skicka ett pm när den är till salu :)

Motard nissen skrev:
2612112 Jag kommer priskrossa dig med 30 för min i vår :FU

det låter intressant med :Dhaha

Last edited:
Hsb-Chrille skrev:
Motard Nissen; Har du fått igång din än då? :tungan

Det e påväg, inhandlade nytt stift och batteriladdare idag. Har vart lite upptagen med att slänga ihop ett par andra hojjar :näsblod

Men till helgen så bör den va igång när jag slängt ett öga på den, hoppas jag iallafall :rolleyes:

Hsb-Chrille skrev:
2611306 Nej 100h sedan senaste genomgång av motor är mycket, eftersom den då bör (jag säger bör eftersom den likväl KAN gå 100h till, men för att chansa bör man ha ett väldigt bra motoröra och hålla hård koll efter spåner i oljan) rivas isär.

fugge= förgasare om du inte förstod det. Kehin fcr sitter på alla nyare husa och ktm, den ger bl a bättre körbarhet, bättre startegenskaper och högre effekt än dellorton som sitter orginal på husa äldre än -04. Kostar 8500:- ny ca så det är inga billiga prylar :tungan

EDIT: Äldre än -04 givetvis, inte -40.

Kehin sitter på min wr400 också :banana

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back