Jag monterade på 30mm styreshöjning på min 625.a nu inför vintern så det skulle passa upprätt körställning bättre. Men eftersom jag är så lång (186) vart det rätt skönt att både sitta och stå med den höjningen.
När jag ska slänga på motardkittet i vår funderar jag på om jag ska behålla höjningen eller inte? Man vänjer sig ju vid körställningen och tycker den är bra efter ett tag, så jag vet inte vilket som är "bäst" för mig vid sittande körning om man vill ha bra kontroll vid diverse bus. Hur kör SM proffsen? Originalhöjden på styret är ju avsett för medellängden som väl är på ca 175?
Lite löjlig fråga kanske, men jag är nyfiken!
När jag ska slänga på motardkittet i vår funderar jag på om jag ska behålla höjningen eller inte? Man vänjer sig ju vid körställningen och tycker den är bra efter ett tag, så jag vet inte vilket som är "bäst" för mig vid sittande körning om man vill ha bra kontroll vid diverse bus. Hur kör SM proffsen? Originalhöjden på styret är ju avsett för medellängden som väl är på ca 175?
Lite löjlig fråga kanske, men jag är nyfiken!
Jo, jag har haft de funderingarna då min är för stor på alla tänkbara sätt. Men det är coolt med stödhjul, får smacka på ett par sådana