Fundering kring försäljning. Behöver tips..

Du ska behålla den färgen du har på den nu,gult e snyggt :tummenupp

Ah bud på det. Gillar med den gula lacken mer. Framhäver hojen på ett annat vis. Och lägger man en snygg svart bas med matt klarlack på motorn så kommer det att spegla hojen riktigt nice tror jag ;)

Får se hur folk resonerar när den hamnar på blocket :rolleyes:

Man har i princip aldrig igen pengarna på att kosta på med lackering osv = sälj hojen i befintligt skick istället.

Om du ändå bestämt dig för att lackera om = att lackera i originalfärg ger i princip alltid högst marknadsvärde.

Bygg om den istället för att köpa ny. :)
Det enda jag inte gillar på denna är looken på strålkastarna, skall vara en stor fet rund lampa.

Bifogat

• CMSVMAX20F1-1.jpg
    CMSVMAX20F1-1.jpg
    121.5 KB · Visningar: 64
  • CMS_VMAX20F1-7.jpg
    CMS_VMAX20F1-7.jpg
    84.4 KB · Visningar: 47
Leta reda på lite klibbor och gör Yamahas klassiska gul/vit/svarta racedekor, som på R1 anniversary edt. Billigt som kanske ger något som saknas på hojen.

Tycker det är en skitcool ide att köparen får välja färg, hade lätt spanat in annonsen om det stått "V-MAX bla bla. Välj din egen färg!" Görfräckt :D

Taaadaaaa! :D :yoparty

http://www.blocket.se/eslov/Trimmad_Yamaha_V_Max_i_valfri_farg_35712795.htm?ca=23_11&w=1

Bygg om den istället för att köpa ny. :)
Det enda jag inte gillar på denna är looken på strålkastarna, skall vara en stor fet rund lampa.

V-Maxarna är fruktansvärt dåliga hojar att trimma. Allt är svindyrt och motorn är svag. Bara det att cylindern sitter ihop med blocket gör ju att man har lust att skära sig i armen.
Jag har hittat en riktigt snygg dragracing preppad hoj som kommer att presenteras inom kort :banana

Leta reda på lite klibbor och gör Yamahas klassiska gul/vit/svarta racedekor, som på R1 anniversary edt. Billigt som kanske ger något som saknas på hojen.

Ah något får jag göra. Vill bara ha bort den nu, men man är dum i huvudet som säljer precis efter semestern med mindre än 1 månad kvar av säsongen, haha

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...