Hej
Jag har en Daytona -02.När batteriet är fulladdat är det 12.9v.Efter ca 5 mil var det 12.55.Normalt?.Mäter 13.4v på tomgång 12.3v på höga varv. Borde den inte ladda mer?Om? Kan det vara batterit lr generatorn?
Efter jag åkt 2 mil började den uppföra sig konstigt.På låga varv bluddrar den och vi ca 7000 varv så "tvekar" hojen.Svårt att förklara genom skrift.Bytte ljuddämpare förra hösten och inför denna, K&N luftfilter.Ska in och mappa + bromsbänk på fredag.Kan detta ta bort detta fenomen? Kanske går tjockt så den surar igen lite?
Tacksam för ideér!
//Rickard
Jag har en Daytona -02.När batteriet är fulladdat är det 12.9v.Efter ca 5 mil var det 12.55.Normalt?.Mäter 13.4v på tomgång 12.3v på höga varv. Borde den inte ladda mer?Om? Kan det vara batterit lr generatorn?

Efter jag åkt 2 mil började den uppföra sig konstigt.På låga varv bluddrar den och vi ca 7000 varv så "tvekar" hojen.Svårt att förklara genom skrift.Bytte ljuddämpare förra hösten och inför denna, K&N luftfilter.Ska in och mappa + bromsbänk på fredag.Kan detta ta bort detta fenomen? Kanske går tjockt så den surar igen lite?

Tacksam för ideér!
//Rickard