Full och kåt

Bakfyllesex är den bästa kuren mot bakfylla, man får motion & hjärnan blir upptagen med annat än att ha ångest, se bara till att ha en stor flaska vatten vid sängen och sen så är det bara att gå loss.

Freddy82 skrev:
Du råkar inte vara snickare? samma tugg som går på lunchen i barrackerna, och det är lika roligt varje gång. Haha hoho-eh... eller inte.
Inte snickare,nåt mycket manligare :D

Stortryne skrev:
Det är ju det jag alltid har misstänkt. Man blir mer man av sprit. :fyllisar
BANG ON TARGET PAL :tummenupp

Jag blir tvärtom pgaav alkohol.... Känner mig full/äcklig/dräggig, får jag i mig alkohol så vill jag bara ha mer sprit. Damer jagar jag i nyktert tillstånd.... Kan varken ragga eller pippa på fyllan, de blir bar fel.

:huvet

Bakfylla och kåthet har aldrig kombinerats hos mig, är jag bakfull så går precis all min kraft åt att överleva. Gänga/skruva/borra kommer långt långt ner på prioritetslistan.

GSXR1100R skrev:
Bakfyllesex är den bästa kuren mot bakfylla, man får motion & hjärnan blir upptagen med annat än att ha ångest, se bara till att ha en stor flaska vatten vid sängen och sen så är det bara att gå loss.
Håller med! Inte ofta jag blir bakis men blir man det så brukar sex råda bot på't.

Ett par öl för att stärka självfötroendet och sedan raggar jag på alla tjejjer jag ser. :slicka

Dagen efter brukar jag dock vara allt annat än pilsk. Bara ha ångest över allt jag gjorde kvällen innan.

Esquire skrev:
Ett par öl för att stärka självfötroendet och sedan raggar jag på alla tjejjer jag ser. :slicka

Dagen efter brukar jag dock vara allt annat än pilsk. Bara ha ångest över allt jag gjorde kvällen innan.

Jag förmodar ni hört talas om fältstudie, just nu full som ett vårdike, inte ett dugg sugen få se hur det är imorgon, jag ska tala om hur det är, PLEASE inga anmärkningar på stavningen ett under att jag träffar tangenterna.

GSXR1100R skrev:
Om man inte pysslar med fyllesex.. lika med vakna upp solo dagen efter och att gå loss på sig själv är inte direkt skoj..vad 17 ska man göra då?? :confused:

Matulda skrev:
Om man inte pysslar med fyllesex.. lika med vakna upp solo dagen efter och att gå loss på sig själv är inte direkt skoj..vad 17 ska man göra då?? :confused:
Ring mig. :tummenupp

Enkelt.
Människan har tre grunläggande behov:Sex,Mat,Sömn.
När du är bakfull så har sömnbehovet ofta redan tillfredställs,
och man mår för illa för att äta.
Bara sex kvar att välja på.

När man är riktigt bakis och befinner sig mer eller mindre i gränslandet mellan liv & död så får reptilhjärnan en signal att föra släktet vidare.
En ren överlevnadgrej helt enkelt.

stordrulen skrev:
Enkelt.
Människan har tre grunläggande behov:Sex,Mat,Sömn.
När du är bakfull så har sömnbehovet ofta redan tillfredställs,
och man mår för illa för att äta.
Bara sex kvar att välja på.

När man är riktigt bakis och befinner sig mer eller mindre i gränslandet mellan liv & död så får reptilhjärnan en signal att föra släktet vidare.
En ren överlevnadgrej helt enkelt.

Nu fick vi en vetenskaplig förklaring också. :lol

Matulda skrev:
Om det stått en 7 eller 6 framför din 2:a så hade kunnat jag tagit det under övervägande :lol
Nu har du tur jag har precis det som du letar efter, en sexa och en tvåa, men du får skicka en bild först.

lappmögel skrev:
Jag förmodar ni hört talas om fältstudie, just nu full som ett vårdike, inte ett dugg sugen få se hur det är imorgon, jag ska tala om hur det är, PLEASE inga anmärkningar på stavningen ett under att jag träffar tangenterna.

Studien fortsätter, inte varit kåt på hela dagen antagligen inte nog bakis helt enkelt vilket innebär att exprimentet måste göras om. Med andra ord ska jag bli ännu fullare snart och se om jag blir kåt imorgon eller ikväll. PUUH kan vara jobbigt med dessa seriösa vetenskapliga undersöningar. Önska mig lycka till i vetenskapens namn. Over And Out.

Jonte76 skrev:
Ta mig :banana Jag är äldre :pannkyss

:tummenupp OM det inte vore för att du bor så konstigt till :pannkyss

GSXR1100R skrev:
Nu har du tur jag har precis det som du letar efter, en sexa och en tvåa, men du får skicka en bild först.

Eller din tur :tuttar
Bilder och bilder vill inte att hela inboxen blir överfull och SH kraschar.. :tungan

sEiKo skrev:
Ta mig! Jag bor ju knappt ett stenkast bort!

Nja.. Avesta fick jag nog av på Trettondagsafton :D

lappmögel skrev:
Studien fortsätter, inte varit kåt på hela dagen antagligen inte nog bakis helt enkelt vilket innebär att exprimentet måste göras om. Med andra ord ska jag bli ännu fullare snart och se om jag blir kåt imorgon eller ikväll. PUUH kan vara jobbigt med dessa seriösa vetenskapliga undersöningar. Önska mig lycka till i vetenskapens namn. Over And Out.

FYLLETRATT :fyllisar Med tanke på vad som händer på festen ikväll så kommer du garanterat vara kåt hela natten och ett par veckor framåt 24/7 :rofl

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph