GSXR1100R
The older i get the faster i was
Bakfyllesex är den bästa kuren mot bakfylla, man får motion & hjärnan blir upptagen med annat än att ha ångest, se bara till att ha en stor flaska vatten vid sängen och sen så är det bara att gå loss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
General E skrev:Eller så är dom för nyktra för att vilja prata med en.
Inte snickare,nåt mycket manligareFreddy82 skrev:Du råkar inte vara snickare? samma tugg som går på lunchen i barrackerna, och det är lika roligt varje gång. Haha hoho-eh... eller inte.
BANG ON TARGET PALStortryne skrev:Det är ju det jag alltid har misstänkt. Man blir mer man av sprit.![]()
Håller med! Inte ofta jag blir bakis men blir man det så brukar sex råda bot på't.GSXR1100R skrev:Bakfyllesex är den bästa kuren mot bakfylla, man får motion & hjärnan blir upptagen med annat än att ha ångest, se bara till att ha en stor flaska vatten vid sängen och sen så är det bara att gå loss.
Esquire skrev:Ett par öl för att stärka självfötroendet och sedan raggar jag på alla tjejjer jag ser.![]()
Dagen efter brukar jag dock vara allt annat än pilsk. Bara ha ångest över allt jag gjorde kvällen innan.
Om man inte pysslar med fyllesex.. lika med vakna upp solo dagen efter och att gå loss på sig själv är inte direkt skoj..vad 17 ska man göra då??GSXR1100R skrev:Bakfyllesex är den bästa kuren mot bakfylla, man får motion & hjärnan blir upptagen med annat än att ha ångest, se bara till att ha en stor flaska vatten vid sängen och sen så är det bara att gå loss.
Ring mig.Matulda skrev:Om man inte pysslar med fyllesex.. lika med vakna upp solo dagen efter och att gå loss på sig själv är inte direkt skoj..vad 17 ska man göra då??![]()
Om det stått en 7 eller 6 framför din 2:a så hade kunnat jag tagit det under övervägandeEsquire skrev:Ring mig.![]()
Matulda skrev:Om det stått en 7 eller 6 framför din 2:a så hade kunnat jag tagit det under övervägande![]()
stordrulen skrev:Enkelt.
Människan har tre grunläggande behov:Sex,Mat,Sömn.
När du är bakfull så har sömnbehovet ofta redan tillfredställs,
och man mår för illa för att äta.
Bara sex kvar att välja på.
När man är riktigt bakis och befinner sig mer eller mindre i gränslandet mellan liv & död så får reptilhjärnan en signal att föra släktet vidare.
En ren överlevnadgrej helt enkelt.
Ta mig! Jag bor ju knappt ett stenkast bort!Matulda skrev:Om det stått en 7 eller 6 framför din 2:a så hade kunnat jag tagit det under övervägande![]()
Nu har du tur jag har precis det som du letar efter, en sexa och en tvåa, men du får skicka en bild först.Matulda skrev:Om det stått en 7 eller 6 framför din 2:a så hade kunnat jag tagit det under övervägande![]()
lappmögel skrev:Jag förmodar ni hört talas om fältstudie, just nu full som ett vårdike, inte ett dugg sugen få se hur det är imorgon, jag ska tala om hur det är, PLEASE inga anmärkningar på stavningen ett under att jag träffar tangenterna.
Jonte76 skrev:Ta migJag är äldre
![]()
GSXR1100R skrev:Nu har du tur jag har precis det som du letar efter, en sexa och en tvåa, men du får skicka en bild först.
sEiKo skrev:Ta mig! Jag bor ju knappt ett stenkast bort!
lappmögel skrev:Studien fortsätter, inte varit kåt på hela dagen antagligen inte nog bakis helt enkelt vilket innebär att exprimentet måste göras om. Med andra ord ska jag bli ännu fullare snart och se om jag blir kåt imorgon eller ikväll. PUUH kan vara jobbigt med dessa seriösa vetenskapliga undersöningar. Önska mig lycka till i vetenskapens namn. Over And Out.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |