MatuldaNja.. Avesta fick jag nog av på Trettondagsafton :D [/QUOTE skrev:Jag är flexibel och har bil![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MatuldaNja.. Avesta fick jag nog av på Trettondagsafton :D [/QUOTE skrev:Jag är flexibel och har bil![]()
lappmögel skrev:Studien fortsätter, inte varit kåt på hela dagen antagligen inte nog bakis helt enkelt vilket innebär att exprimentet måste göras om. Med andra ord ska jag bli ännu fullare snart och se om jag blir kåt imorgon eller ikväll. PUUH kan vara jobbigt med dessa seriösa vetenskapliga undersöningar. Önska mig lycka till i vetenskapens namn. Over And Out.
Det fick jag med!!Långa farbron skrev:Även jag kännde mitt ansvar och tänkte hjälpa till med testen.
Nåväl, igår var jag på lokal och gick runt och testade mig själv lite på kvinnorna,mest för att se om det fanns någon som fick det att rycka lite i baugetten.
Det funkade ganska bra tills dom öppnade munnen och sa något,då sket det sig och jag började tänka på hur jag skulle kunna komma ur den disskutionen.
Alltså nåt kåt blev jag inte på kvällen,men jag fick en klapp på kinden "för jag var så gullig"![]()
Kontenta:
Prata inte med konstiga mäniskor dom förstör din sexualdrift.
Mr K skrev:Bakfyllesex är det absolut bästa att kurera en bakfylla med. Kebab och ramlösa är andra mycket bra tips.
Ett och annat alkohosex-maraton har man ju oxå hunnit med.
sEiKo skrev:MatuldaNja.. Avesta fick jag nog av på Trettondagsafton :D [/QUOTE skrev:Jag är flexibel och har bil![]()
Flexibel?? Bil??? Och det är??
![]()
salvan är ett måste annars svider det så dagen efter ........Matulda skrev:Hörde talas om Kebab o Ramlösa alldelse nyligtvem vet man kanske får testa på plats vid tillfälle
men helst på annan soffa och utan salva
![]()
Mr K skrev:salvan är ett måste annars svider det så dagen efter ........![]()
![]()
![]()
![]()
Industismörjfett är nästan den bästa .......Matulda skrev:Någon speciell du rekomenderar??
Behöver inside information![]()
Mr K skrev:Industismörjfett är nästan den bästa .......
blåvitrandigt virvelfett är![]()
Bita i kudden och tänka på en lång bakhjulsköra funkar bäst ...... muhahahahahahahahaMatulda skrev:Let It Flow.. Ride with the..Eller hur det nu blir..![]()
Mr K skrev:Bita i kudden och tänka på en lång bakhjulsköra funkar bäst ...... muhahahahahahahaha
Ballgag blir lite förmycket Pulpfiction flashback för mig så det försöker jag avstå. Men om situationen kräver det så ... ok.Matulda skrev:Bita kudde?? BallGag... Whip it Good..![]()
fan oxå.... det blir ju jag som får vara sjuksköterska sen ...... muhahahahahahahahahaMatulda skrev:whip it
into shape
shape it up
Personal.....![]()
Mr K skrev:fan oxå.... det blir ju jag som får vara skjutsköterska sen ...... muhahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Stavar??? ska du ut och åka skidor???Matulda skrev:Stavar.....fel???![]()
Helgen? Du har nog halkat omkring innan dess ..... heheMatulda skrev:... helgen....![]()
.....
..... Vad Fiskar du efter egentligen???
Matulda skrev:....... bla bla bla.... *stön*........ bla bla bla.......
Mr K skrev:..........bla bla bla..... *hit me hard*.... bla bla bla......
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |