Full och kåt

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
Satt tidigare ikväll och diskuterade kåthet och fylla med en trevlig individ.
Kom fram till att många blir sprängkåta på fyllan, inget skumt över detta.
Men varför i helvete ska man behöva bli kåt när man är bakis så man håller på att dö, man orkar inte sträcka sig efter fjärren men gömma korven vill man i alla fall. Snälla ni allvetade vad beror detta på?

lappmögel skrev:
Men varför i helvete ska man behöva bli kåt när man är bakis så man håller på att dö, man orkar inte sträcka sig efter fjärren men gömma korven vill man i alla fall. Snälla ni allvetade vad beror detta på?

Därför att samma "spärrar" fortfarande är utslagna som kvällen innan...

lappmögel skrev:

Eller så funkar man tvärsom och dessutom inte blir bakis trots många och tappra försök..vad beror det på då?? :va

Fyllekåt brukar man väl bli lite halvt om halvt om man festar ihop tjejen.
Dagen efter är man alltid tok-kåt! Samma visa som de som går ur sitt ecstacy-rus, de blir ju också tok-kåta. Nåt samband mellan dessa drogers funktion på hjärnan antar jag.

Utav någon kosmisk anledning drev gudarna med oss och gjorde alla män bakfyllekåta och merparten av kvinnorna till jag-är-så-bakfull-så-rör-du-mig-så-slår-jag-dig-monster.

Långa farbron skrev:
Utav någon kosmisk anledning drev gudarna med oss och gjorde alla män bakfyllekåta och merparten av kvinnorna till jag-är-så-bakfull-så-rör-du-mig-så-slår-jag-dig-monster.

Näää.. det där stämmer inte.. Eller så är jag inte kvinna :va

Matulda skrev:
Näää.. det där stämmer inte.. Eller så är jag inte kvinna :va

Det är du säkert :)

Jag baserar min teori på egna erfarenheter.

Men när temat är upp så kan ju jag inte vara en man för jag nästan aldrig fyllekåt faktiskt,antagligen har jag väl fullt upp att tjöta hål i huvudet på någon

:va

Last edited:
Långa farbron skrev:
Det är du säkert :)

Jag baserar min teori på egna erfarenheter.
På dina dåliga erfarenheter menar du väl? :tuttar
Klart jag är kvinna om än som inte alla andra men hissen går ända upp och lyset är tänt när jag är hemma osv :)

Matulda skrev:
På dina dåliga erfarenheter menar du väl? :tuttar
Klart jag är kvinna om än som inte alla andra men hissen går ända upp och lyset är tänt när jag är hemma osv :)

Jo i bitterhetens och dom avtrubbade känslornasland så är det dom som man sammlar på :hihi

Du är bara lite speciell ....fast på ett bra sätt,skulle man kunna säga.

Men när temat är upp så kan ju jag inte vara en man för jag nästan aldrig fyllekåt faktiskt,antagligen har jag väl fullt upp att tjöta hål i huvudet på någon

:va[/QUOTE]

Då är du en Kvinna då? Eller rättare sagt är du jag på fyllan?? :confused: :va

Matulda skrev:
Då är du en Kvinna då? Eller rättare sagt är du jag på fyllan?? :confused: :va

Nu börjar det bli snurrigt,tänk på att jag är både blond och man.

Nja kvinna är kanske att ta i,mer att jag tycker det är roligare att prata med folk än att ragga one night stands.

Långa farbron skrev:
Nu börjar det bli snurrigt,tänk på att jag är både blond och man.

Nja kvinna är kanske att ta i,mer att jag tycker det är roligare att prata med folk än att ragga one night stands.

Men,men nyss var du inte man nu är du det och blond :pannkyss .Hmm... snurrigt värre som sagt.. Men egentligen vet man aldrig om det kan vara ett one night eller one day oavsett på fyllan eller om man träffas nykter för det vet man ju endast efteråt. På Fyllan har man ingen tid till att hångla o tramsa heller.. Hinka bira..röjja på dansgolvet och kasta ett och annat ord med folk är det som gäller för mej men så är jag en trevlig indvid oxå :banana

När en manskropp förbränner alkohol så förhöjs testosteronhalten,därav "bakiskåthet".Kanske lagt märke till att man brukar ha kraftig skäggstubb dagen efter oxo,samma anledning.

Kanske är samma anledning till att kvinnan blir butchig o slår en på säfften när man försöker trycka in den utan o väcka henne? :D

Måste ju va en dröm o vakna bredvid nån som ser ut o luktar som en blodhund som ätit 4 kilo pölsa,veckans ribba,skäggstubb som sticks o vägrar att sluta tjata. :tungan

Last edited:
ktmjacke skrev:
Kanske är samma anledning till att kvinnan blir butchig o slår en på säfften när man försöker trycka in den utan o väcka henne? :D

Du råkar inte vara snickare? samma tugg som går på lunchen i barrackerna, och det är lika roligt varje gång. Haha hoho-eh... eller inte.

Långa farbron skrev:

Så är det.
Deal with it!

Jag tror på säcksuell frustration oxå. Allt kött man ser kvällen innan (i vetskap om att man e "too drunk to fuck" lagras i huvudet och kommer tillbaka dagen efter.

Bifogat

• sdb85306[1].gif
    sdb85306[1].gif
    13.9 KB · Visningar: 1,583
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion