Full längdaren av Minimoto Madness III !!! den fetaste änsålänge!

Tack alla för ert beröm!

Jag har bytt mot en ny, de-interlacad version (bättre bild)
finns tillgänglig på samma plats som innan.

(tack för att du påpekade det max)

/KetogaN

Last edited:
Fan va bra film :tummenupp
Du fick ju till och med mina småhopp "wheeliesar" att se hyfsade ut :D

Verkligen en toppenrulle! Blir faktiskt imponerad av klippningen o fantasin. Sett den tre ggr på några minuter o vi garvar fortfarande!!!! :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

/ Oscar på Gamlots burk

GSXR1100R skrev:
Verkligen en toppenrulle! Blir faktiskt imponerad av klippningen o fantasin. Sett den tre ggr på några minuter o vi garvar fortfarande!!!! :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

/ Oscar på Gamlots burk

Härligt, jag får dela skulden för "dialogen" med brink och ullis som satt här och kom med förslag.. :hihi Mycket roliga scenarier dök upp..

/KetogaN

Lysande redigering, musik, kameravinklar och humor! Som vanligt visserligen, men denna var verkligen något utan dess like. :tummenupp

Fast nu är man faan mer köpsugen än någonsin.

Vi skippar filmandet idag och satsar på körningen istället :tummenupp
Brink & Johno är ju nere på låga 30 tider.

Kan ni inte göra en 10min film någon gång? tycker dom där korta filmerna ni har går för snabbt :D

Men era små svin! Ni kan ju inte lägga ut nya filmer när det är helg, hur ska jag då kunna tanka hem dem? :)

Era filmer är super! Ruskigt kul att titta på!

- P -

Therudeboy skrev:
Kan ni inte göra en 10min film någon gång? tycker dom där korta filmerna ni har går för snabbt :D

ketogan kommer nog släppa en dvd med alla god bitar från alla körningar så småningom... :banana

Najs :D Den där Mr. Brink verkar veta vad han håller på med!

Tycker längden e lagom, inte ofta man orkar sitta o glo i typ 30 min! Några minuter så där e lagom, ta inte bort dom roliga inslagen i början bara för dom e gräjt :D

Grym onboard filmning. fy fan va fett! Vilken fart, vilken fläkt... :tummenupp
Men den där dåren i början vet jag inget om... :D

Keto är grym på att klippa, får tom lilla mig att inte se alltför långsam ut. Sknt med ljugande kameror... :D

Peccus skrev:
Men era små svin! Ni kan ju inte lägga ut nya filmer när det är helg, hur ska jag då kunna tanka hem dem? :)

Era filmer är super! Ruskigt kul att titta på!

- P -

Måste kännas konstigt att längta till måndag? :D :tummenupp

HanneZ skrev:
Najs :D Den där Mr. Brink verkar veta vad han håller på med!

Tycker längden e lagom, inte ofta man orkar sitta o glo i typ 30 min! Några minuter så där e lagom, ta inte bort dom roliga inslagen i början bara för dom e gräjt :D
Jag håller med, en film ska vara 1-2 låtar lång det räcker bra, det ska gå att ladda hem ganska snabbt, max 50 meg har KetogaN satt gränsen på, det räcker för det mesta.

Crazy dancing & upptåg kryddar körningen :tummenupp

Roligt att du/ni tar er sådan tid och gör sådana här seriösa filmer. Kul i väntans tider!! 5 rattar :tummenupp

// Matthe

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard