Full längdaren av Minimoto Madness III !!! den fetaste änsålänge!

Tack alla för ert beröm!

Jag har bytt mot en ny, de-interlacad version (bättre bild)
finns tillgänglig på samma plats som innan.

(tack för att du påpekade det max)

/KetogaN

Last edited:
Fan va bra film :tummenupp
Du fick ju till och med mina småhopp "wheeliesar" att se hyfsade ut :D

Verkligen en toppenrulle! Blir faktiskt imponerad av klippningen o fantasin. Sett den tre ggr på några minuter o vi garvar fortfarande!!!! :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

/ Oscar på Gamlots burk

GSXR1100R skrev:
Verkligen en toppenrulle! Blir faktiskt imponerad av klippningen o fantasin. Sett den tre ggr på några minuter o vi garvar fortfarande!!!! :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

/ Oscar på Gamlots burk

Härligt, jag får dela skulden för "dialogen" med brink och ullis som satt här och kom med förslag.. :hihi Mycket roliga scenarier dök upp..

/KetogaN

Lysande redigering, musik, kameravinklar och humor! Som vanligt visserligen, men denna var verkligen något utan dess like. :tummenupp

Fast nu är man faan mer köpsugen än någonsin.

Vi skippar filmandet idag och satsar på körningen istället :tummenupp
Brink & Johno är ju nere på låga 30 tider.

Kan ni inte göra en 10min film någon gång? tycker dom där korta filmerna ni har går för snabbt :D

Men era små svin! Ni kan ju inte lägga ut nya filmer när det är helg, hur ska jag då kunna tanka hem dem? :)

Era filmer är super! Ruskigt kul att titta på!

- P -

Therudeboy skrev:
Kan ni inte göra en 10min film någon gång? tycker dom där korta filmerna ni har går för snabbt :D

ketogan kommer nog släppa en dvd med alla god bitar från alla körningar så småningom... :banana

Najs :D Den där Mr. Brink verkar veta vad han håller på med!

Tycker längden e lagom, inte ofta man orkar sitta o glo i typ 30 min! Några minuter så där e lagom, ta inte bort dom roliga inslagen i början bara för dom e gräjt :D

Grym onboard filmning. fy fan va fett! Vilken fart, vilken fläkt... :tummenupp
Men den där dåren i början vet jag inget om... :D

Keto är grym på att klippa, får tom lilla mig att inte se alltför långsam ut. Sknt med ljugande kameror... :D

Peccus skrev:
Men era små svin! Ni kan ju inte lägga ut nya filmer när det är helg, hur ska jag då kunna tanka hem dem? :)

Era filmer är super! Ruskigt kul att titta på!

- P -

Måste kännas konstigt att längta till måndag? :D :tummenupp

HanneZ skrev:
Najs :D Den där Mr. Brink verkar veta vad han håller på med!

Tycker längden e lagom, inte ofta man orkar sitta o glo i typ 30 min! Några minuter så där e lagom, ta inte bort dom roliga inslagen i början bara för dom e gräjt :D
Jag håller med, en film ska vara 1-2 låtar lång det räcker bra, det ska gå att ladda hem ganska snabbt, max 50 meg har KetogaN satt gränsen på, det räcker för det mesta.

Crazy dancing & upptåg kryddar körningen :tummenupp

Roligt att du/ni tar er sådan tid och gör sådana här seriösa filmer. Kul i väntans tider!! 5 rattar :tummenupp

// Matthe

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...