zeal
102.99dB är inte 103dB
Tokan skrev:Har blidkat första priset*ASG*
Och ja.. man får lov att kladda på priserna innan![]()

och... hur kom JAG in i det hela...

trigger:
hur hade du tänkt att få mig att ställa upp som pris ??

/z
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tokan skrev:Har blidkat första priset*ASG*
Och ja.. man får lov att kladda på priserna innan![]()
Bikerbitch skrev:Jag anmäler mig. Har aldrig varit på en avrostning så det kan väl vara kul.
Är det bara åka dit och köra, eller kostar det?
de ska jag hålla i minnetTokan skrev:Och ja.. man får lov att kladda på priserna innan![]()
Triggerhappy skrev:Eftersom tjejerna verkar bli allt mer uppspelta utlovar vi att första priset kommer hem till er och utför en "table dance" , har ni en stolpe hemma så kan han även använda den... inge kladd å så.
Detta kan dock utbytas mot en "privat" tvättning av er MC med priset i lättklätt utförande med mycket skum.
Vinnarn väljer !
(tvättresultatet garanteras ej eftersom Zeal var tvättansvarig för M:et´s hoj förra säsongen och ni vet alla hur den hojen såg ut....)
Tinatjejen skrev:Jag tycker vi kräver alla URR:are emd dingdingdong att tvätta våra hojar i ytterst små/knappt synbara klädesplagg, efter att vi alla vunnit den stora äran att fotografera och lägga ut bilder på detta över hela sporthoj!![]()
DET vore nått. En stackars zääl i höftskynke är iof säääkert kul. Men hela URR pojkarna i höftskynke vore ju...vrålkul!
får vi dem till att tvätta hojar med höftskynke så kan jag smyga in dig i en ryggsäck med dold kamereTokan skrev:Ja det vore något det!!!! Det skulle man inte missa för allt i denna värld... *ASG*
Synd bara att man inte har en egen hoj bara...![]()
Tinatjejen skrev:får vi dem till att tvätta hojar med höftskynke så kan jag smyga in dig i en ryggsäck med dold kamere![]()
Tinatjejen skrev:Jag tycker vi kräver alla URR:are emd dingdingdong att tvätta våra hojar i ytterst små/knappt synbara klädesplagg, efter att vi alla vunnit den stora äran att fotografera och lägga ut bilder på detta över hela sporthoj!![]()
DET vore nått. En stackars zääl i höftskynke är iof säääkert kul. Men hela URR pojkarna i höftskynke vore ju...vrålkul!
M:et skrev:Jag kan lova att jag ställer upp på det om ni lovar att göra samma sak í samma kläder som vi haft innan![]()
Dessvärre kan jag nog inte låta er tvätta min hoj då jag är lite rädd för repor men ni kan väll skojja runt lite med varandra i löddret istället![]()
Ja, pappaJoS skrev:
Tinatjejen skrev:Ja, pappa![]()
Bra flicka lilla.Tinatjejen skrev:Ja, pappa![]()
JoS skrev:Bra flicka lilla.![]()
äsch, de törs aldrigBikerbitch skrev:Va? Ingår det uppvisning ifrån killarnas håll?![]()
Tinatjejen skrev:äsch, de törs aldrig![]()
Maria skrev:Jag är på!!
Det är helt klart alldeles för lång tid kvar till maj. Drömde inatt om torr asfallt!!
Längtar!!!!
/M
Tinatjejen skrev:Var en olycka i trafiken förra veckan: "en personbil och en motorcykel inblandade".
Det är ju så man nästan HÖR våren komma emot oss![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |