Full kontroll för bara tjejer!

  • Thread starter Thread starter xx
  • Start date Start date
Klösan skrev:
(det är ju inte konstigt att det var länge sedan han fick nå`t) :hihi

1. HUR fasen kan du veta det? :skrämd
2. Nej förresten... det vill jag inte veta :gnissla
3. Känns inte som at detta inte riktigt har med ämnet att göra...
4.Nu är tråden urspårad igen:rodnar
Jag började iaf inte denna gången..





xx, mailadressen jag fick till Kristina fynkade ju inte, har du ej kollat dina PM på ett tag? :va
 
Man

har turen som kan gissa, har haft turen att inte upptäcka "live" :lol

Klart det blir urspårat, så många avkörda som hänger här :banana

Eller var det omkörda???? :död

TinaTjejen skrev:
1. HUR fasen kan du veta det? :skrämd
2. Nej förresten... det vill jag inte veta :gnissla
3. Känns inte som at detta inte riktigt har med ämnet att göra...
4.Nu är tråden urspårad igen:rodnar
Jag började iaf inte denna gången..





xx, mailadressen jag fick till Kristina fynkade ju inte, har du ej kollat dina PM på ett tag? :va
 
Klösan skrev:
har turen som kan gissa, har haft turen att inte upptäcka "live" :lol

Klart det blir urspårat, så många avkörda som hänger här :banana

Eller var det omkörda???? :död

Hur vet du då om du har "tur" att slippa upptäcka det live? :blah

avkörda, omkörda U name it. :rolleyes:
 
har fått rätt mailadress från xx nu, ska kolla upp läget lite, hur många som brukar vara på kontrollen och om det finns nått max antal de har som kan vara med.
Lägger ut infon här sedan...
eller ska jag skapa ny tråd för denna infon kanske?
.. då denna börjar bli lite tradig.. :gnissla
 
Bra

med omstart.

Hehehe jag har blivit klassat i samma inläggnings statistik som dig :)
men jag har nog mött min överkvinna :lol

Hojen ställes på Fredag denna vecka,tjohoo :banana


TinaTjejen skrev:
har fått rätt mailadress från xx nu, ska kolla upp läget lite, hur många som brukar vara på kontrollen och om det finns nått max antal de har som kan vara med.
Lägger ut infon här sedan...
eller ska jag skapa ny tråd för denna infon kanske?
.. då denna börjar bli lite tradig.. :gnissla
 
Senaste

puben, så var killarna minst sagt imponerade över ditt manglande mellan inlägg med kommentarer till dom alla. :)

Så dom hade sina funderingar med att placera mig som en god tvåa

Du får ta det som en komplimang :lol

TinaTjejen skrev:
Nu förstår jag ingenting... :va :rolleyes:
Vadå för statistik? :rodnar
 
Klösan skrev:
puben, så var killarna minst sagt imponerade över ditt manglande mellan inlägg med kommentarer till dom alla. :)

Så dom hade sina funderingar med att placera mig som en god tvåa

Du får ta det som en komplimang :lol

Vafalls.. snackas det gojja bakom min rygg här åxå :7peta .. får nog ta och pallra mig till nästa pub eller bugga er så jag får höra allt.
mangla? Nej nej.. sånt håller man inte på med i min ålder, eller menar du minglandet?? :va
Självklart måste alla få svar på tal eller komentarer.. jag bryr mig ju om dem :kiss
och sen så har jag svårt att hålla käft åxå..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top