Så läng det förbättrar ditt utseende så är det väl ok(tydligen i ditt fall)
Sen finns detfolk som får funktionshinder i samband med olyckor men det är bara att bita ihop?
Tycker att vi betalar ockerpengar till f-bolag o vi ska fan ha ersättning för det som vi betalar för!
QUOTE]
Hm, har över 400stygn på kroppen långa ärr som sträcker sig från sidorna upp ut över ryggen, varje led så som fot, knä, armbåge ligger det ett ärr vid. Alla är sydda på 80talet med grova stygn för att "man skulle korrigera det senare" kapade lungor. Legat på sjukhur i 1,5 år och varit på kontroller varje år fram tills min 15års dag, i början mycket oftare.
Här sitter ni och gnäller över några små "fula" ärr som ingen har äns sett om ni inte påpekat det. Förstå hur det är att gå på stranden och alla kikar på dina ärr och undrar, varje gång man haft gymnastik, bastat med jobbet så ska du förklara varför du har dessa är om det råkar vara någon ny med.
Har jag fått en enda krona för det? Är mina ärr vanprydande? Har jag skämts för mina ärr? Har jag undvikit bastun på fredagen med jobbet bara för att jag orkar inte förklara?
Typiskt sverige, man vurpar eller skär sig själv och då får man ersättning, men jäklar om det är allvarligt eller mycket då är det omöjligt.