"Ful" omkörning på Bogesundsvägen lör 17 juli vid 17-tiden

saxon skrev:
ÄR DU POLIS ELLER SKA DU REJSA ELLER ÅKA UTAN FÖR LAGARANA FÅR DU VÄLL ÅKA BANA .JAG TROR INTE ATT DU MÖTER NÅGON DÅ :kocko :kocko

om man trycker på knappen "caps-lock" så lipper man stora bokstäver.

Sen till inlägget kan jag bara säga som dem andra gjort och d.v.s .. :va

saxon skrev:
ÄR DU POLIS ELLER SKA DU REJSA ELLER ÅKA UTAN FÖR LAGARANA FÅR DU VÄLL ÅKA BANA .JAG TROR INTE ATT DU MÖTER NÅGON DÅ :kocko :kocko

Hjulet snurrar men hamstern är död.

Inte alla indianer i kanoten.

Inte den vassaste kniven i lådan.

Ja, ni fattar nog..

Matin skrev:
Ljusen är tända och bommarna nere, men det kommer inget tåg...

Motorn är igång, men ingen bakom ratten...

Inte alla hästar i hagen...

Inte alla chips i påsen...

Det är fest på Övervåningen. Tomtarna på loftet firar nått.

Annars kan jag bara säga att Boge kör jag inte längre.. Jag vågar helt enkelt inte köra vägen eftersom jag varit nära att smälla med mötade MC tre gånger i år, då JAG varit på rätt sida vägen..

Så numera åker jag samma väg som blypråmarna när jag skall träffa nånn i Vaxholm.

vänta vänta, här kommer en till! "Inte den starkast lysande glödlampan i takkronan." Det finns helt klart andra vägar som är mindre trafikerade än Boge, men visst för all del man hamnar där ibland i brist på annat, men jag försöker undvika den.

Ja....det är förjävligt att vissa använder Bogesundsvägen som substitut för att köra "riktig" bana.

Har man lust att gasa för allt vad tygen håller...så ska man nog sig en liten funderare på allt som kan gå snett på allmän väg. Man kan inte ha tur VARJE gång man snor det andra körfältet.

Tjing för att inte fronta med en hoj.. när jag kör hoj.!! :eek:

Benkar...det är absolut inget polisaktigt över ditt inlägg... vederbörande kanske kände sig skyldig... :rolleyes:

//MH

Trist när det blir så här att man inte vågar köra på dessa fina vägar (Bulten o Boge)Jag har slutat köra där p.g.a av dessa idiotkörningar med tidtagning och dessa wannabees som kör drogpåverkade för att våga köra över gränsen.
Nu drar jag inte alla över en kam,men det förekommer och denna lilla grupp önskar jag inte att komma i kontakt med :huvet :fatta!

Många kör också bra trots hög fart men andra tror att det räcker med att ha hjulen på rätt sida av mittlinjen i vänsterkurvor - akta huvudet :)

Madhonda skrev:
Ja....det är förjävligt att vissa använder Bogesundsvägen som substitut för att köra "riktig" bana.
//MH

Äh, det är väl inte alls "Fördjävligt".
Inte tycker du att Mattias, Svampe, Roller osv är dumma i huvet för att de rejsar på Slingerbulten, eller?

soppatorsken skrev:
Äh, det är väl inte alls "Fördjävligt".
Inte tycker du att Mattias, Svampe, Roller osv är dumma i huvet för att de rejsar på Slingerbulten, eller?
Jag tycker det, men jag är oxå dum i huvet :kocko

Det har väl inte hänt nåt föränn det har hänt nåt eller?

TLRR skrev:
Trist när det blir så här att man inte vågar köra på dessa fina vägar (Bulten o Boge)Jag har slutat köra där p.g.a av dessa idiotkörningar med tidtagning och dessa wannabees som kör drogpåverkade för att våga köra över gränsen.
Nu drar jag inte alla över en kam,men det förekommer och denna lilla grupp önskar jag inte att komma i kontakt med :huvet :fatta!
Mer plats till mig!

Men drogpåverkade? Det låter ju knasigt. Vi får införa dopingkontroller på bulten.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!