Rammstein
Bättre fly än illa fäkta.
saxon skrev:ÄR DU POLIS ELLER SKA DU REJSA ELLER ÅKA UTAN FÖR LAGARANA FÅR DU VÄLL ÅKA BANA .JAG TROR INTE ATT DU MÖTER NÅGON DÅ :kocko :kocko

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
saxon skrev:ÄR DU POLIS ELLER SKA DU REJSA ELLER ÅKA UTAN FÖR LAGARANA FÅR DU VÄLL ÅKA BANA .JAG TROR INTE ATT DU MÖTER NÅGON DÅ :kocko :kocko
Plåtniklas skrev:Hjulet snurrar men hamstern är död.
Inte alla indianer i kanoten.
Inte den vassaste kniven i lådan.
Ja, ni fattar nog..
Ljusen är tända och bommarna nere, men det kommer inget tåg...Iceman1975 skrev:Hissen går inte ända upp..
Det lyser, men ingen är hemma..
![]()
Matin skrev:Ljusen är tända och bommarna nere, men det kommer inget tåg...
Plåtniklas skrev:Hjulet snurrar men hamstern är död.
Inte alla indianer i kanoten.
Inte den vassaste kniven i lådan.
Ja, ni fattar nog..
Madhonda skrev:Ja....det är förjävligt att vissa använder Bogesundsvägen som substitut för att köra "riktig" bana.
//MH
Jag tycker det, men jag är oxå dum i huvet :kockosoppatorsken skrev:Äh, det är väl inte alls "Fördjävligt".
Inte tycker du att Mattias, Svampe, Roller osv är dumma i huvet för att de rejsar på Slingerbulten, eller?
När det väl hänt så är det väl försentTysken skrev:Det har väl inte hänt nåt föränn det har hänt nåt eller?
Mer plats till mig!TLRR skrev:Trist när det blir så här att man inte vågar köra på dessa fina vägar (Bulten o Boge)Jag har slutat köra där p.g.a av dessa idiotkörningar med tidtagning och dessa wannabees som kör drogpåverkade för att våga köra över gränsen.
Nu drar jag inte alla över en kam,men det förekommer och denna lilla grupp önskar jag inte att komma i kontakt med![]()
![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing