GSXR1100R
The older i get the faster i was
Droga sig för att kapa sekunder, låter som råttan i pizzanMattias skrev:Mer plats till mig!
Men drogpåverkade? Det låter ju knasigt. Vi får införa dopingkontroller på bulten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Droga sig för att kapa sekunder, låter som råttan i pizzanMattias skrev:Mer plats till mig!
Men drogpåverkade? Det låter ju knasigt. Vi får införa dopingkontroller på bulten.
Mycket mogen o smart replik... Det är tyvärr pga de som inte tänker längre än näsan räcker som förr eller senare klotar och det tråkiga är att det drabbar andra trafikanter och anhöriga. Jag kan bara rekomendera dem att köra på bana för det är bara så jäkla kul och så är säkerheten mycket högre där.Tysken skrev:Det har väl inte hänt nåt föränn det har hänt nåt eller?
soppatorsken skrev:Äh, det är väl inte alls "Fördjävligt".
Inte tycker du att Mattias, Svampe, Roller osv är dumma i huvet för att de rejsar på Slingerbulten, eller?
GSXR1100R skrev:Droga sig för att kapa sekunder, låter som råttan i pizzan
Madhonda skrev:Så... är det vad dom gör.... kapar sekunder på allmän väg!??![]()
Är detta en kuggis med flera rätt svar?saxon skrev:ÄR DU POLIS ELLER SKA DU REJSA ELLER ÅKA UTAN FÖR LAGARANA FÅR DU VÄLL ÅKA BANA .JAG TROR INTE ATT DU MÖTER NÅGON DÅ :kocko :kocko
Silwer skrev:Är detta en kuggis med flera rätt svar?
Det är nog två meningar. De är rätt konstigt formulerade men fullt begripliga. Inlägget är ett rop på hjälpRoLLER skrev:Asså.... Jag förstår inte ens vad han menar? Är det jag som läser meningen konstigt eller är den underligt formulerad?
Bingo skrev:Inlägget är ett rop på hjälp![]()
![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing