fuffens?

...buckla i tanken? Har säljaren sagt det (att det är en på vänster sida)? Jag ser då ingen på bilden...

Och jo, priset verkar bra. 4400 mil är inte så mycket för en så pass gammal hoj. Även om det är så att däck, drivpaket och lite annat behöver bytas (och därav priset) så är det fortfarande rätt billigt.

det ser väl ut som en buckla på högersidan i tanken eller???

vid den röda pilen.... Hmm....men annars, jooo!! Jag ska nog kolla på den i helgen ändå!......

Last edited:
Den där stoooora gropen i tanken? Det har alla FZR600or av den årsmodellen, en på varje sida...

Last edited:
tks skrev:
Den där stoooora gropen i tanken? Det har väl alla FZR600or av den årsmodellen, en på varje sida...

Asså?! Körde polarens FZR som är en 92 men där var nog inga sånna....

eller var det d? Hmm......Nä jag vet inte.,..

Hehe. Lite Mattias-varning där på mig med mina ofantliga FZR-tank-kunskaper :D

happ happ, där ser man..... Då är det väl ingen buckla....eller jo, men en originalbuckla =)

Ja ja, förövrigt verkar den ju rätt fräs........ska kolla på den i helgen iallafall......Bra pris som sagt....

nääää den har väl den 91 hästars motorn tror jag....

eller vetefan.....

å priset som sagt, verkar ju ok...Men man vet ju alrig......kanske är värsta raset......men men....

säkert

det står ingetom den är reggad i sverige om den inte är det kan ju vara orsaken till priset! :fakta

"Bucklorna" är urtag i tankkåpan (inte tanken, en kåpa av plast som sitter över tanken som är typ fyrkantig och ful) för att man ska kunna få plats med händerna när man har fullt styrutslag.

Det där är modellen med 91 HP.

Är ett bra köp, fick 22000:- för min 89a med 5500 mil på mätaren.

//Anders.

fick svar på annonsen nu....

Den var inte regbsiktigad... Men han kunde garantera mej att den skulle gå igenom genom att ta tillbaka köpet om den inte gick igenom utan besvär...

såg en bild till på den, å den va fan fräsch.....synd bara att dom är jeeeevligt fula i aktern, men va fan.....hmmm

jobbigt å provköra om den inte är reggad =(

Får se hur jag gör.... :öl

UrbanTiger skrev:
Du får nog lacka om eller om möjligt ta bort dom där Gay-rosa stripesen som dom slabbat dit. I övrigt är de väl en bra hoj tror jag. Har för mig att den sopa hem 600-klassen i alla testerna när den kom i slutet av 80 talet. Trots stålramen :fakta

JA dom går fetbort isåfall.....vill gärna ha ett helsystem på den med isåfalkl....polaren har en sån subarublå/svart å yoshi helsystem......den e fin som rackarns den.....

studerade mina finanser nu....Var i helvete ska jag få 20 tusen ifrån???....Hmm...svårt...... :confused:

UrbanTiger skrev:
Du får nog lacka om eller om möjligt ta bort dom där Gay-rosa stripesen som dom slabbat dit. I övrigt är de väl en bra hoj tror jag. Har för mig att den sopa hem 600-klassen i alla testerna när den kom i slutet av 80 talet. Trots stålramen :fakta

Är det verkligen stålram på FZR600 -91??

Hursomhelst så är det bergis en trevlig cykel och försäkringen borde väl vara överkomlig på den också. Det närmaste jag kört en sån är ju min fzr 1000 -91, men den är iallafall jag mycket nöjd med. :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back