Fuckobilist

Vad f*n tänkte snubben??
...

Han tänkte antagligen, "en raka! Nu kör jag om!" Handen på hjärtat, hur många är det som allt kollar blinda vinkeln samtidigt som man kör om??

Din enda chans att undvika en sån olycka som bilist är ju att ge dig fan på att knuttar är gaskåta dårar. Dessutom misslyckades ju knutten med den gyllene regeln "bilister är idioter"...

Är det någon som ser klippet och tror att bilisten gör det med flit???

Han tänkte antagligen, "en raka! Nu kör jag om!" Handen på hjärtat, hur många är det som allt kollar blinda vinkeln samtidigt som man kör om??

Jag, efter att ha varit centimetern från att bli tok-skrotad på e4:an förra året i ett likadant scenario så har jag lärt mig två läxor: alla bilförare är idiotmammakn***andej*vlah**j**vlar"#&"#&"###!!!!! något som man "vetat" innan men nu VET jag..
Och att motorcyklister är sköra varelser så jag kollar döda vinkeln hellre än att inte köra in i bilen framför...

därmed inte sagt att jag är garderad från att preja en mc för all framtid men gör jag det så må fan det va ödet.. :mattias

Är det någon som ser klippet och tror att bilisten gör det med flit???

Kan man andvända samma argument när man "råkar" köra över ett barn för att man "bara ska plocka upp juice flaskan"?
Bristande uppmärksamhet i trafiken är inte långt ifrån lika illa som illvilja enl mig!
Bortse från det här Chrille om det var en seriös fråga och inte betydde vad jag trodde.. :tungan

Last edited:
Jag, efter att ha varit centimetern från att bli tok-skrotad på e4:an förra året i ett likadant scenario så har jag lärt mig två läxor: alla bilförare är idiotmammakn***andej*vlah**j**vlar"#&"#&"###!!!!! något som man "vetat" innan men nu VET jag..
Och att motorcyklister är sköra varelser så jag kollar döda vinkeln hellre än att inte köra in i bilen framför...

De flesta härinne kör även bil. Så vad vill du ha sagt?

dom som inte gör det tycker jag är totalt dumma i huvudet. vem fan kollar inte vad som händer bakom VARJE GÅNG man svänger ut ur sitt körfält?? fan en del borde inte ha körkort alltså. förresten heter det döda vinkeln. som sagt dum i huvudet!!

Last edited:
Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back