Fucking idiots!

Aja baja fy på sig! Det kan gå riktigt illa.

Det påminner mig om en oskyldig lek som vi gjorde när jag var barn. Jag o en kompis stod på varsin sida av vägen (på kvällen) och låtsades spänna ett rep/lina mellan varandra när bilar kom och dem stannade nästan varje gång. Det var kul tyckte vi.

var rätt nära att köra in i en skyltstolpe (tror det var en sån blå gångvägs-skylt) som någon lagt på vägen så den täckte körbanan i en riktning.(var på natten). Någon hade ryckt upp hela stolpen, med betongklump o allt så stolpen låg inte efter marken utan kanske 20-30 cm i luften pga det.
Undrar vad som hänt om man kört in i den?:näsblod tror inte man bara hade kört över den iaf...
Som tur var det på en 50-väg, så efter att väjt undan så stannade jag och lyfte bort den från vägen....:tummenupp

Last edited:
Det var väl en kille på en camping för några år sen, som cyklade in i ett rep som var uppspänt mellan två träd. Tror det skulle föreställa en tvättlina. Repet träffade halsen och killen avled.

Ja det var i Västerås, tror dock det var på moppe, dom var 2 st som satt på. Han fick det över struphuvudet...

Jävla tråd...:huvet Nu kommer man att föreställa sig ståltråd mellan varje jävla träd man kör förbi ju. Jaja... Det blir väl att köra i en medeltids turnerspelsrustning.

Förra året var jag nära på bli halshuggen av taggtråd som var dragen över en grusväg där jag tydligen inte hade att göra,

man letar ju nya vägar att ha roligt på, kom körandes på min offroad med hastighet på ca 60km/t & tycker det är något som är draget över vägen,
man hinner ju inte göra så hemst mycket i de läget men jag hukade mej så lågt de gick och hörde hur något lät från hjälmen, jea så nära var man,

kan ju säga det att jag vände hojen och sparkade ner stolparna & tog med mej ståltråden. hoppas ingen annan råkar köra in på fel väg och råkar ut för detta

jag kunde ju varit en vilsen nisse som skulle hälsa på en vän som fått fel vägbeskrivning:mad:

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!