Fucking idiots!

Vad tänker man med? Måste ju vara småungar som inte förstår vad konsekvenserna en sån här sak kan bli. Förbannad är vad jag blir!

Vad tänker man med? Måste ju vara småungar som inte förstår vad konsekvenserna en sån här sak kan bli. Förbannad är vad jag blir!

Jag med! Det är nog inte många som vet vad jobbigt det är att pillra bort smälta buntband från kylflänsar och avgasrör :mad:

Undrar om risken är större att det händer i Sverige nu när man uppmärksammar det.

Hände redan förra året i Backa, ungar hade satt snören tvärs över en väg.
Som tur var hände ingen olycka...

Hände redan förra året i Backa, ungar hade satt snören tvärs över en väg.
Som tur var hände ingen olycka...

Det var även vanligt att stråtrövare stoppade ryttare och vagnar för tusentals år sedan på detta sätt.

Eller hur jobbigt det är att lappa ihop en trasig hals på en motorcyklist som åkt in i buntbanden om de skulle monteras lite högre.

En kompis bröt nacken när han körde in i ett rep som ngn spänt över skogsvägen där vi brukade köra cross på 80-talet.

Jag körde på en flygande ica-påse i runt hundra knutar, givetvis hamnade den mellan framhjulet och den främre cyllen. Det var lite drygt att pilla plast mellan kylflänsarna.. :D

Det här har hänt i Linköping ett par gånger likaså.
Bus-sträck utan någon närmare tanke på konsekvenserna. Ingen olycka.. än, mig veterligen

En polare råkade ut för att en bonde hade spännt upp taggtråd tvärs över där dom brukade gena med mopparna :näsblod
Farsan smällde en bräda som nån helt plötsligt hade spikat upp tvärs över vägen. Tidig morgon och gammal 98-kubikare bidrog till han inte såg den. När han skulle dra åt topplocksbultarna på jobbet gled revbenen isär :näsblod x 10

Plastremsor och liknande "mjukare" material träffar man på ibland. Senast två veckor sedan, spänt över vägen i en kurva på 90-väg. Var dock en bil som kört igenom det innan.

Är det meningen att något ska synas på bilden?

Har hänt en gång på Lidingö som jag känner till iaf.. Startade en tråd om det, minns jag.

Jävla nötter.

Herregud nog för jag vart med om det på arlanda "enduro"
Några idioter som spänner över rep o dyl över spåret & krossat glas på spåret.

Men 100-0 med en tripple bakåtvolt med litershojen:näsblod

Vart e världen på väg:gnissla

Det var väl en kille på en camping för några år sen, som cyklade in i ett rep som var uppspänt mellan två träd. Tror det skulle föreställa en tvättlina. Repet träffade halsen och killen avled.

Någon som spännde upp pianosträngar mellan träden längs elljusspåret i stadsskogen här i Uppsala för många år sen( = Jag var liten) och har för mig att det slutade väldigt illa.

Har ett minne från när jag var mindre ja ett litet barn. Kom på cykel i någorlunda fart genom en dold kurva. här hade en tant spännt upp ett koppel över vägen mellan sig själv o sin hund.

Sånt där koppel som rullar upp sig själv i handtaget. Ja fick ett ganska saftigt brännmärke över halsen, tur att det var en lätt hund eftersom tanten inte var så snabbtänkt att hon släppte kopplet... Så kan det gå.

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!