Fucking hell.. Mosad hoj på Lidingö

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Farsan ringde just för att kolla om det var jag, någon som har smällt uppe vid Mosstorpsvägen. Tydligen någon svart sak, troligtvis Honda. Mer info när jag får den.

Ingen info om föraren, men hoppas innerligt att det gick bra. Poliser m.m. på plats.

Har hört att föraren blödde kraftigt och "tvingade" en mopedist att köra honom från platsen. Riktigt kraftig krock. Totalmosad Honda 929 tror jag det var. Avställd och oförsäkrad.

Edit: Poliser satte även in hundar efter föraren då moppekillen visade vart han släppt av honom.

Har hört att föraren blödde kraftigt och "tvingade" en mopedist att köra honom från platsen. Riktigt kraftig krock. Totalmosad Honda 929 tror jag det var. Avställd och oförsäkrad.

Edit: Poliser satte även in hundar efter föraren då moppekillen visade vart han släppt av honom.
De låter ju verkligen som om nån vi ska tycka synd om... :rolleyes:

Håll dina idiot kommentarer för dig själv.:huvet
Hoppas det gick bra för honom.
Förlåt, tänkte inte på att det kunde ha varit en hojtjuv, såna ska vi ju vara rädda om, det är ju hojåkare det också!

Helt ärligt, om hojen är avställd, oförsäkrad och föraren flyr blödande på kapad moped, det luktar inte det lite fuffens? :va

Förlåt, tänkte inte på att det kunde ha varit en hojtjuv, såna ska vi ju vara rädda om, det är ju hojåkare det också!

Helt ärligt, om hojen är avställd, oförsäkrad och föraren flyr blödande på kapad moped, det luktar inte det lite fuffens? :va

kanske hade bråttom hem för o se grannfejden :D

De låter ju verkligen som om nån vi ska tycka synd om... :rolleyes:

Han kanske har brottom till sjukan för att stoppa blödningen vore den stulen skulle det väl stå stulen men nu står det avställd oförsäkrad.

Han kanske har brottom till sjukan för att stoppa blödningen vore den stulen skulle det väl stå stulen men nu står det avställd oförsäkrad.

Om den var stulen eller ej vet jag inte. Hörde bara av polaren som kollat upp regnr. Killen blev tydligen orolig och frågade person på plats "Ringer du polisen!!" när han ringde 112. Det var då han hoppade upp på moppen och skrek "Kör". Blev sedan avsläppt 1km bort.

Denna information är berättad av folk på plats och jag kan inte garantera att allt är korrekt.

Kan även tillägga att det var bilföraren som var vållande i olyckan och inte föraren av motorcykeln.

Även om bilisten är vållande... så får han ändå inte ut en krona för sin oföräkrade hoj eller?

Antagligen är det väl så enkelt att killen inte har hunnit ta körkort...
Köpt hojen och kunde inte hålla sig.

Skulle den varit stulen hade han väl antagligen stuckit direkt?

Om en hoj kommer i 200+ på en huvudled och kör in i en bil som är på väg ut från en mindre väg, är det bilistens fel då enligt trafikreglerna?

Antagligen är det väl så enkelt att killen inte har hunnit ta körkort...
Köpt hojen och kunde inte hålla sig.

Skulle den varit stulen hade han väl antagligen stuckit direkt?

Avställd=Skattebrott=Brottsligt=Ej känna medlidande:rolleyes:

*/ ?>
Nyheter
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS