Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag tyckte det var ganska kul när jag sålde en nissan micra som var obes och avst. dessutom startade den inte heller.
Jag skrev: nissan micra 1.0 -93 bla bla bla. OBS (detta stod längre upp oxå) Bilen startar inte och är obesiktigad och avställd. om ni undrar något, RING. tar inte email.
vad tror ni händer. 15 mejl, kunde läsa 12 av dom hjälpligt, i nästan alla frågades det om sista pris, elhissar och om den gick att köra...
sen ringde det även 4pers. första undrade om han kunde köra den till göteborg och när inte det gick undrade han om den gick att köra till skövde.. från jkpg. nr 2 var liknande fast mest om elhissar och högtalare. 4 snubbe från värnamo med bilsläp = såld...
förlåt för mitt långa inlägg. men jag kände för det. man kan bli så trött ibland på alla som inte verkar förstå vad man skriver i annonserna..

Håller med dom flesta i tråden.. hur kan man bli upprörd utav ett skambud? är väl bara att ignorera om du inte gillar det, eller också (som några har sagt) komma överens om ett pris som båda går med på..
Enligt mig helt onödigt att starta en tråd där man grinar ut över att någon skickar skambud.. Även om personen skickat till säkerligen flera hundra..
Annonsen finns på http://www.blocket.se/vi/20852774.htm
säljer du den för 45' ?Det var väl ingen direkt i tråden som var väldigt upprörd?
Jag tolkar det mer som filosofiska resonemang.
Det finns för övrigt 60 295 personer som heter Henrik i Sverige, så det måste vara många som känner sig uthängda idag...![]()
nån är bara tjurig eftersom han hade fel, igen.
Samma Henrik:![]()
Hej, jag ser att du begär mer, men skulle du acceptera ett bud på
47,000:- så skulle jag väldigt gärna vilja komma och kika på
den omgående.
Väl mött,
Henrik.
Annonsen finns på http://www.blocket.se/vi/20852774.htm
Då flyger du ganska fort måste jag säga......det finns ju en risk men om man inte vet att gotland är en ö så risken liten att han har cert och då var det inte en man med utländsk bakrundHe he, tur för dig att han inte hade flygcert då, jag tar mig från Västerås till Visby på 40 min, för under en tusenlapp, då hade du fått sälja billigt![]()
Sicket överpris.....säljer du den för 45' ?
Självklart är det ok att komma med lägre bud, men det måste ju vara inom rimliga gränser. Jag hade ute min GSXR750 för 32k vilket jag fick efter 3 dagar på blocket. Men man fick ett antal mindre seriösa mail bla detta:
Hej Patrik, tar du ett bud på 17000:- så tar jag den direkt.
//Linn.
Vad ska man svara på ett sånt fint erbjudande??
...Då har ni en sk ren accept och köparen är bunden av sitt bud.
Sen är det bara att stämma dem.
nä, jag är inte DEN Henrik som mailar till alla![]()
Sluta att lägga upp konspirationsteorier! Den här "Henrik" är antagligen ute efter en hoj till ett riktigt billigt pris, och tar till det vanligaste knepet i boken för att lyckas; skambud. Han kanske får övervägande negativ respons, men rätt som det är får han ett napp och helt plötsligt köper han en hoj för 15k under vad alla andra på blocket, och sporthoj, anser vara marknadspris. Om säljaren säljer så är han antagligen nöjd över det överenskomna priset, annars hade inte försäljningen ägt rum! Sluta lipa för faen!![]()
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |