Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En fredag kl 14:00 ???? hur många vill du ha med dig igentligen ? jobbar själv till 15.. iofs blir det ingen tur vilket som... men du kan gärna titta förbi i förslöv, så ska du få prova duccen (den fram&bak vända, lite upp& ner vända saken, kommer inte ihåg allt du kallar den..)thundrace skrev:Hojtur imorgon. Kör från mitt place klockan 14,00 mot stenestad och vidare bassholma upp mot Båstad,sen motorväg hem...jag skall fan ha upp slöhögen över 300...OBS,ingen söndagstur...Flat out...![]()
thundrace skrev:Hojtur imorgon. Kör från mitt place klockan 14,00 mot stenestad och vidare bassholma upp mot Båstad,sen motorväg hem...jag skall fan ha upp slöhögen över 300...OBS,ingen söndagstur...Flat out...![]()
Den norska talibanen har ingen hojHoly Rider skrev:Vad tycker "Kungen" om detta![]()

Han om ngn har juh hoj.. Hela YC kryllar juh av sådanna...Zmurfen skrev:Den norska talibanen har ingen hoj![]()
Zmurfen skrev:Den norska talibanen har ingen hoj![]()
Kungen* Doh.. tydligen ingen bra idé
körförbud
Fireball !!
Skutte skrev:14.00 är ju ingen vidare bra tid , sorry... får allt jobba till 15.00 sen har man en del andra saker som måste göras.
Hojen behöver bromsar o bilen en dörr som numera är belagd med skriftligtkörförbud
Fireball !!
Så för stunden går det inte så värst fort fram![]()
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|