FT...Run for the sun..

thundrace

#57 ROOKIE 1000 2005
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Honda CBR954RR-03
Hojtur imorgon. Kör från mitt place klockan 14,00 mot stenestad och vidare bassholma upp mot Båstad,sen motorväg hem...jag skall fan ha upp slöhögen över 300...OBS,ingen söndagstur... :tummenupp

Last edited:
thundrace skrev:
Hojtur imorgon. Kör från mitt place klockan 14,00 mot stenestad och vidare bassholma upp mot Båstad,sen motorväg hem...jag skall fan ha upp slöhögen över 300...OBS,ingen söndagstur...Flat out... :tummenupp
En fredag kl 14:00 ???? hur många vill du ha med dig igentligen ? jobbar själv till 15.. iofs blir det ingen tur vilket som... men du kan gärna titta förbi i förslöv, så ska du få prova duccen (den fram&bak vända, lite upp& ner vända saken, kommer inte ihåg allt du kallar den..)

Du får gärna klämma ut 100 på min om du kan :)

thundrace skrev:
Hojtur imorgon. Kör från mitt place klockan 14,00 mot stenestad och vidare bassholma upp mot Båstad,sen motorväg hem...jag skall fan ha upp slöhögen över 300...OBS,ingen söndagstur...Flat out... :tummenupp

Vad tycker "Kungen" om detta :rolleyes:

Kungen har ingen hoj..så kungen får snällt stanna hemma eller låna en hoj om han vill med...

Zmurfen skrev:
Den norska talibanen har ingen hoj :huvet
Han om ngn har juh hoj.. Hela YC kryllar juh av sådanna...
Låna en där borde han väl kunna få ?

Thunder, hur sent blev det igår ?

Zmurfen skrev:
Den norska talibanen har ingen hoj :huvet

Klart jag har hoj.. vara att välja o vraka kanske man skulle plocka ut R7:an på en liten bassholma runda *Ralle :fatta! Kungen* Doh.. tydligen ingen bra idé

eller så tar jag min egen vansinnes hoj o kör med..
Men 1400 shit ponfritt då får jag fan jobba på om jag slutat 1800 o skall med 1400. :huvet

14.00 är ju ingen vidare bra tid , sorry... får allt jobba till 15.00 sen har man en del andra saker som måste göras.

Hojen behöver bromsar o bilen en dörr som numera är belagd med skriftligt :fakta körförbud :7peta Fireball !!

Så för stunden går det inte så värst fort fram :gnissla

Skutte skrev:
14.00 är ju ingen vidare bra tid , sorry... får allt jobba till 15.00 sen har man en del andra saker som måste göras.

Hojen behöver bromsar o bilen en dörr som numera är belagd med skriftligt :fakta körförbud :7peta Fireball !!

Så för stunden går det inte så värst fort fram :gnissla

Har du haft ett litet samtal med länsman? :D Din nya dörr är på väg.

Last edited:
Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...