Fryst öl?

Det går att dricka! Men man brukar få dras med lite utfällningar och någon smärre förändring i smaken. Jag hade en hel låda starköl som sett bäst-före-datum passera revy och som dessutom frusit i jordkällaren (lämnade dörren öppen för att de stora j_vla spindlarna skulle försvinna). Ställde upp burkarna på led och ägnade mig åt prickskytte :)

Victor skrev:
.....

Edit: Äh, jag skiter i vad ni svarar. Jag måste ändå dricka den. Man får inte slänga oöppnad öl. Den gick förresten ut förra månaden.

Du inser att du rädda ditt anseende med den editen va? Hade du inte fått med den så hade du för all tid varit bränd som seriöst Gay på ett sånt där sätt som man bara kan vara på SH.

Jag menar, vad fan är det för j-a innebandyfasoner att inte dricka öl bara för att den varit fryst?? Eller en månad gammal? Det vore ju som att hälla ut HB bara för att den lukta finkel eller sluta dricka vid tolv bara för att man är berusad.

Passar du dig inte så står du snart där och döper akvariefiskarna och drömmer våta drömmar om innebandyklubbor på nätterna.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back