Fryst öl?

Det går att dricka! Men man brukar få dras med lite utfällningar och någon smärre förändring i smaken. Jag hade en hel låda starköl som sett bäst-före-datum passera revy och som dessutom frusit i jordkällaren (lämnade dörren öppen för att de stora j_vla spindlarna skulle försvinna). Ställde upp burkarna på led och ägnade mig åt prickskytte :)

Victor skrev:
.....

Edit: Äh, jag skiter i vad ni svarar. Jag måste ändå dricka den. Man får inte slänga oöppnad öl. Den gick förresten ut förra månaden.

Du inser att du rädda ditt anseende med den editen va? Hade du inte fått med den så hade du för all tid varit bränd som seriöst Gay på ett sånt där sätt som man bara kan vara på SH.

Jag menar, vad fan är det för j-a innebandyfasoner att inte dricka öl bara för att den varit fryst?? Eller en månad gammal? Det vore ju som att hälla ut HB bara för att den lukta finkel eller sluta dricka vid tolv bara för att man är berusad.

Passar du dig inte så står du snart där och döper akvariefiskarna och drömmer våta drömmar om innebandyklubbor på nätterna.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt