"Fry sucker! Fry!!!"

Den bästa och billigaste chockpistolen bygger du själv av en engångs-kamera :yoparty Den gör ont kan jag lova....

Eller av en rakapparat, fyll den med batterisyra och raka mustafen av de jäklarna.

:banana

Nä, men allvarligt. Säg, säg, säg hur man gör. :gnissla

Checka hur Mr Whitetrash gör i filmen här ----> http://www.youtube.com/watch?v=Ec4YXEoQL6s
Lade inte jag upp den där filmen några inlägg tidigare? :va

Funderade just lite på det där. Om man får tag på en gammal blixt till en systemkamera, som laddar snabbare och har högre effekt, borde man då inte kunna ge en kraftigare stöt? :näsblod

Edit: fast kollar man på komponenterna som krävs så borde det nästan vara billigare att bygga sin egen än att köpa en engångskamera som man moddar.

Last edited:
Lade inte jag upp den där filmen några inlägg tidigare? :va

Funderade just lite på det där. Om man får tag på en gammal blixt till en systemkamera, som laddar snabbare och har högre effekt, borde man då inte kunna ge en kraftigare stöt? :näsblod

Edit: fast kollar man på komponenterna som krävs så borde det nästan vara billigare att bygga sin egen än att köpa en engångskamera som man moddar.

Jo, det var den länken jag kopierade och läser du i mitt förrförra inlägg så står det även där :näsblod
att köpa en engångskamera för 50:- eller leta komponenter för 45:- :va Ähhh, bygg på engångskameran.
Jag kan tillägga att man ska inte pröva den på en skrivbordslampa med skärm av plåt....

Taser av en engångskamera är en kul grej o bygga (har själv en), men funkar absolut inte till självförsvar.

Angående gruppköpet är jag intresserad beroende på pris/risk att dom fastnar i tullen.

Sådan här byggde vi i 1:an på gymnasiet, med rätt trafo och batterier så gick man i backen (testade min på min lärare och han stöp) långt i från dödligt men ont som fasen kunde det göra.

Bifogat

• fattigmannastungun.JPG
    fattigmannastungun.JPG
    67.1 KB · Visningar: 66
*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back