Fruntimmer??????

pw skrev:
Ja...oftast slutar det med att man i såna här situationer är alldeles för vek och sitter och lipar i luren. Fast man vet om det redan i förväg :kocko

Gick på den minan själv...för snäll, måste bli elakare :hihi
Näe nå tårar ska hon inte få. Kan hellre ringa en polare å böla.
Mer manligt så tycker jag.

Mr Skutt skrev:
Näe nå tårar ska hon inte få. Kan hellre ringa en polare å böla.
Mer manligt så tycker jag.

Bra. Var fast i köttet och rak i ryggen. Ge henne inga gratispoäng, de behöver du bättre själv.

Oj vilket skrivande i den här tråden!

Chatten är ett hett tips!

För övrigt hoppas jag allt går vägen och att du "är på fötter" snart igen! :pannkyss

edit: glömde, nakenbilder av henne på nätet kanske tröstar? Har du nåt så är det nog bäst att du delar med dig på nån site... typ HÄR!!!!!

Mc är inge kul om man mår kass, så det va väl tur de inte hände under säsong. O andra sidan måste de suga rejält o bli dumpad så här års när det är "mys tider". Nä ja hävdar bestämt att ska man göra slut så ska man göra slut på våren! Pungt slut.

HanneZ skrev:
O andra sidan måste de suga rejält o bli dumpad så här års när det är "mys tider". Nä ja hävdar bestämt att ska man göra slut så ska man göra slut på våren! Pungt slut.
Håller med dig på den punkten. Men å andra sidan kan de va lite jobbigt att
ha sällskap under hojsäsongen om dom inte delar de intresset.
Men känslorna kan man ju inte gärna begrava under sadeln på hojen.
Men de underlättar ju om man kan ut å köra å rensa hjärnan lite.

HanneZ skrev:
Mc är inge kul om man mår kass, så det va väl tur de inte hände under säsong. O andra sidan måste de suga rejält o bli dumpad så här års när det är "mys tider". Nä ja hävdar bestämt att ska man göra slut så ska man göra slut på våren! Pungt slut.
Faktiskt så funkade det som plåster förra gången det hände mig, var sambo och allt. Åkte cross varenda dag i drygt två veckors tid, spöade skiten ur mig själv på bana...och bodde hos kompisar. Nu däremot är det nån slags ickevinter här, så det går inge vidare med sysselsättningen...

GRATTIS! Lilla Skutte...det är din födelsedag! :cpparty :födelseda

Glöm nu denna dumma tjej som inte begriper bättre, du är värd mycket bättre och inom kort kommer du att själv också upptäcka det när besvikelsen (och bakfyllan!) lagt sig.

:krama

pw skrev:
Faktiskt så funkade det som plåster förra gången det hände mig, var sambo och allt. Åkte cross varenda dag i drygt två veckors tid, spöade skiten ur mig själv på bana...och bodde hos kompisar. Nu däremot är det nån slags ickevinter här, så det går inge vidare med sysselsättningen...

Här nere skulle man kunna ta ut hojen å köra på vägarna. Men med allt grus
som ligger på vägen gör att man väntar tills i mars i alla fall.

pw skrev:
Jo absolut. När jag tvingades bryta upp senast så vart de enduro varje dag. Frisk luft och lite adrenalin gör gott för själen.

Cat skrev:
GRATTIS! Lilla Skutte...det är din födelsedag! :cpparty :födelseda

Glöm nu denna dumma tjej som inte begriper bättre, du är värd mycket bättre och inom kort kommer du att själv också upptäcka det när besvikelsen (och bakfyllan!) lagt sig.

:krama

Man tackar å :Bugar . Blir ju nästan tårögd när man sitter här för sig sig å
fyllnar till. Bakfyllan går nog över fortare kan man hoppas.

HanneZ skrev:
Jo absolut. När jag tvingades bryta upp senast så vart de enduro varje dag. Frisk luft och lite adrenalin gör gott för själen.

Mmm...om det inte vore för att jag inte är road av skogsåka och att jag inte har lyse på hojen. Väntar på is. Dubbdäcken ligger på och fartdreven är ditskruvade :banana

Långa farbron skrev:
Schysst timing Tjet :banana

Instämmer, farbrorn. :tungan

Jag filar på en tårta till Mr Skutt, håll ut! :hihi

Sådär, detta är vad du behöver nu. En tårta! :öga ;)

Bifogat

• skutt.jpg
    skutt.jpg
    62.9 KB · Visningar: 59
Last edited:
Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back