Fruntimmer??????

Mr Skutt

Hopplöst framtung
Gick med
17 Oct 2004
Hoj
Gsxr 1000
Varför ska tjejer va så himla knepiga? Igår säger hon att hon har tappat
känslorna för mig. I fredags va de kanon bra mellan oss. Så man undrar ju
var hon har tappat dom nånstans. De sänkte än absolut inte längre ner i träsket
för jag har gått hemma i 7 veckor med trasig fot. Så va ska man göra nu da
förutom att ta till :öl :öl . Hade varit hojsäsong å med en hel fot så kanske
de hade varit lättare. Nu kan man ju lika bra :huvet i väggen. Å för att dryga
ut historien så fyller jag år i morgon å så kläcker hon ur sig att hon vill komma
till mig som kompis. Å va bra de känns.....
Näe tjejer kan å ska man inte lita på :fatta! :fatta!

Enkelt och snabbt tips: Dumpa henne snarast och låt henne komma krypande tillbaka till dig! Det finns inget annat alternativ!

Av min erfarenhet så är killar likadana. Så det gör ju killar lika konstiga som tjejer. Vet hur det känns när allt är bra den ena dagen men dagen efter så är allt annorlunda... Förstår inte att känslor kan ändras så från dag till dag. :confused: Hon kan helt enkelt ha varit osäker på vad hon känner så hon testar och kollar hur det känns ett litet tag innan hon säger som det är...eller hur man ska förklara det.

sjuk brud - bort med henne. Hon kommer bara ge dig trubbel.

mia83 skrev:
Av min erfarenhet så är killar likadana. Så det gör ju killar lika konstiga som tjejer. Vet hur det känns när allt är bra den ena dagen men dagen efter så är allt annorlunda... Förstår inte att känslor kan ändras så från dag till dag. :confused: Hon kan helt enkelt ha varit osäker på vad hon känner så hon testar och kollar hur det känns ett litet tag innan hon säger som det är...eller hur man ska förklara det.
B.S, killar är mindre komplicerade, punt slut..

Brudar är skumma, så är det. Alla polare har brudar och dom har blivit några jävla toffelmuppar... närå, jag är singel tills jag hittar ngn normal dam, om det överhuvudtaget går. :gnissla :rolleyes:

hmmm jag kan säga att killar är lika...träffa en jätte trevlig och go kille...var hemma hos honom en helg och vi hade det bra...på måndagen så villa han vara kompisar :va har inte redigt klura ut vad som hände på dom 12-14 timmarna som var emmelan....förstår dock hur du känner det...låter som hon är velig och inte vet vad hon vill...släpp henne och gör klart för henna att du heller är utan så...

Kakan skrev:
hmmm jag kan säga att killar är lika...träffa en jätte trevlig och go kille...var hemma hos honom en helg och vi hade det bra...på måndagen så villa han vara kompisar :va har inte redigt klura ut vad som hände på dom 12-14 timmarna som var emmelan....förstår dock hur du känner det...låter som hon är velig och inte vet vad hon vill...släpp henne och gör klart för henna att du heller är utan så...
Kanske inte han det är fel på?

Dumpa henne istället... om hon inte redan har hunnit dumpa dig

Tjejer tycker killar är knepiga. Killar tycker tjejer är knepiga. Tjejer tycker tjejer är knepiga. Killar tycker.. killar kan vara knepiga.

Ser ni mönstret? ;)

Alla individer kan vara knepiga, oavsett kön. Vi är som vi är, vi små människor :)

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back