Frisering i sommar

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Nu har jag haft min semester och är tillbaks och jobbar lite i salongen och lite på Subway. De som vill får gärna höra av sig om både klippningar, färgningar och förlängningar mm.
Som ni ser så är det inte jätte mycket på Salongen så ring gärna i GOD tid, jag vet att ni precis som jag gillar att inpuls klippa men... :) 0735 - 42 97 88// Stephanie -Blomman

Så här ser veckorna ut frammöver:
V.29
Onsdag 9 - 17 Anitas Salong
Torsdag 9 - 17 Anitas Salong

Fredag LEDIG
Lördag 16 - 22 Subway
Söndag LEDIG

V.30
Måndag 16 - 22 Subway
Tisdag 16 - 22 Subway

Fredag 11 - 16 Subway
Lördag 15 - 22 Subway
Söndag LEDIG

V.31
Måndag 8 - 15 Subway
Tisdag 15 - 22 Subway
Torsdag 15 - 22 Subway
Fredag 16 - 22 Subway
Lördag LEDIG
Söndag LEDIG

V.32
Måndag 11 - 16 Subway
Tisdag 16 - 22 Subway

Fredag 16 - 22 Subway
Lördag 15 - 22 Subway
Söndag 10 - 16 Subway

Anitas Salong
Flöjtgatan 5
421 39 Frölunda

Last edited:
Jag yar gärna en ktm färgning inför motardlägret i helgen samt en lite tillkapning.
onsdag-torsdag om du är ledig då du skulle vara där då.
0733 989 325 så kommer jag ilande :tuttar

fan grabbar boka inte upp henne totalt nu med en gång nej. behöver fan klippa mig när jag kommer hem.....
hon har ju lovat och lovat men aldrig hållt det så tänkte att nu jäklar ska det bli en klippning..... och fan dig blomman om det blir som gottis hår brukar se ut :tungan

Detta utförs givetvis i linje med skatteverkets principer och regelverk för vitt arbete? Right?

:shrules

Last edited:
Mäh, orka ta sej ut till Frölunda för en klippning? Hisingen hade vart bättre... Fast iofs, allt har ju ett pris, vad tar du för en klippning? Kan ju va värt att ta sej ut till Frölunda om priset e rätt :)... (Du kan ta det via PM om du inte vill skriva här...)

3060038 Mäh, orka ta sej ut till Frölunda för en klippning? Hisingen hade vart bättre... Fast iofs, allt har ju ett pris, vad tar du för en klippning? Kan ju va värt att ta sej ut till Frölunda om priset e rätt :)... (Du kan ta det via PM om du inte vill skriva här...)
Klippning 150 kr
färg - efter åtgång

Mäh, orka ta sej ut till Frölunda för en klippning? Hisingen hade vart bättre... Fast iofs, allt har ju ett pris, vad tar du för en klippning? Kan ju va värt att ta sej ut till Frölunda om priset e rätt :)... (Du kan ta det via PM om du inte vill skriva här...)

Jag klipper dig för 50:- om du kommer hit (Hisingen).

Tackar för ett bra jobb... Synd att alla bangade på körningen efteråt, men det går fler tåg.:yoparty

3061061 Jag vill helst kunna visa mej bland folk oxå utan att bli utskrattad... ;)
Jag har tid idag vid 11 eller 13 - 14 så passar det herrn att pallra sig de metrarna över bron så är han välkommen, fast det klart, det vore ju synd och skam att sätta sig på hojen när det är fint väder ;) Hör av dig på tel i så fall. :) nu åker jag och jobbar

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka