henk2055
Ny medlem
Jag måste fan också klippa mig 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ja nu missade du ju tiderna idag, men nästa vecka kan du få en tid tidigt på onsdag morgon om det passar herrn?3061902Jag måste fan också klippa mig![]()
Ja nu missade du ju tiderna idag, men nästa vecka kan du få en tid tidigt på onsdag morgon om det passar herrn?
Specificera gärna om det bara ska toppas/finslipas eller om det ska skapas en helt ny frisyr och look![]()

Onsdag och torsdag finns tillgängliga.3065313Finns det någon tid nästa v måntro?
Torsdag V30 kan vi fixa vettu3065764Jag blir gärna klippt torsdag v.30 om det går bra med dig. Vilka tider är du där? Antingen blir det maskinkörnings-kort eller totalt omstylat om du kan rekommendera nån friss som är både snygg, lättskött och som håller sig länge..
Torsdag V30 kan vi fixa vettu![]()
Vilken tid tänkte du dig? än så länge är ingen inbokad på torsdagen så du kan också välja vilken tid du vill
Hur mycket har håret vuxit nu sen sist? finns det något att jobba med så man kan bygga en ny frisyr? Utgångsläget måste nästan vara 4-6 cm för att man ska kunna bygga en firsyr med lite längdskillnader osv.
![]()
Klart vi kan lösa det, nu har ja inte kalendern framför mig men jag lovar att kika på det så fort jag bara kan3071577Jag skulle behöva en omgång snart igen. Typ om en till två veckor. Finns det nån ledig tid?
Haha.. ja...*host*3071771Tack så mycket!
Före och efter bilder:![]()
Det bör vara iallafall 4-5 cm innan man kan göra nått roligt med det3071772Man kanske skulle låta håret växa ett tag och prova en blomman frisyr....
Hur långt borde det vara för att kunna göra ngt roligt?
Det bör vara iallafall 4-5 cm innan man kan göra nått roligt med detså börja spara du
![]()
DamIt, ja har ju vart bortrest i helgen, utan dator.3080553undrar hur länge man skall behöva vänta på ett svar om man kan få klippa sig.... börjar bli dags....
Vad sägs om onsdag där med? har du semester? i så fall kanske 15.00 kan va nått?3074392jag är i behov av en klippning
vet inte hur jag vill ha det men jag har hår så det räcker och blir över så du borde kunna fixa till nåt...hur ser det ut nästa vecka?
: den slusken...3077537Jag skulle vilja se ut som Robbie Williams. Går det att ordna?

DamIt, ja har ju vart bortrest i helgen, utan dator.
vad sägs om onsdag? 18.00?
Vad sägs om onsdag där med? har du semester? i så fall kanske 15.00 kan va nått?
Det är bra om ni ringer mig eller skriver ert nr så jag kan ringa tillbaks, eftersom jag jobbar rätt mycket nu uppenbarligen så hinner jag inte sitta vid datorn mer än nattetid och då är det lite svårt att få tag på folk, som vill sova ex.:
den slusken...
men visst visst![]()
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller