Frisering i sommar

Ja nu missade du ju tiderna idag, men nästa vecka kan du få en tid tidigt på onsdag morgon om det passar herrn?

Specificera gärna om det bara ska toppas/finslipas eller om det ska skapas en helt ny frisyr och look :)

Nästa vecka vore najs, kan dock inte lova att jag inte blåst iväg nånstans med hojen eftersom jag har semester nu så jag får avvakta lite med ett besked.

Jag blir gärna klippt torsdag v.30 om det går bra med dig. Vilka tider är du där? Antingen blir det maskinkörnings-kort eller totalt omstylat om du kan rekommendera nån friss som är både snygg, lättskött och som håller sig länge..

3065313 Finns det någon tid nästa v måntro?
Onsdag och torsdag finns tillgängliga.

På onsdag är jag uppbokad mellan 11.00 och 13.00 men annars kan du välja vilken tid du vill :) Går dock hem kl 17.30 senast!

3065764 Jag blir gärna klippt torsdag v.30 om det går bra med dig. Vilka tider är du där? Antingen blir det maskinkörnings-kort eller totalt omstylat om du kan rekommendera nån friss som är både snygg, lättskött och som håller sig länge..
Torsdag V30 kan vi fixa vettu :)

Vilken tid tänkte du dig? än så länge är ingen inbokad på torsdagen så du kan också välja vilken tid du vill :)

Hur mycket har håret vuxit nu sen sist? finns det något att jobba med så man kan bygga en ny frisyr? Utgångsläget måste nästan vara 4-6 cm för att man ska kunna bygga en firsyr med lite längdskillnader osv.

:)

Last edited:
Har du någon tid ledig denna veckan? Jag skulle behöva lite frisering.

Torsdag V30 kan vi fixa vettu :)

Vilken tid tänkte du dig? än så länge är ingen inbokad på torsdagen så du kan också välja vilken tid du vill :)

Hur mycket har håret vuxit nu sen sist? finns det något att jobba med så man kan bygga en ny frisyr? Utgångsläget måste nästan vara 4-6 cm för att man ska kunna bygga en firsyr med lite längdskillnader osv.

:)

Sååå var man hemma igen, var tvungen att åka iväg på jobb ett par dagar. Jag blir gärna klippt på onsdag (imorrn) eller torsdag. Men jag ringer imorrn förmiddag istället så får vi se.

Jag skulle behöva en omgång snart igen. Typ om en till två veckor. Finns det nån ledig tid?

tack

Tack så mycket!

Före och efter bilder: :tungan

Bifogat

• flumig.jpg
    flumig.jpg
    45.6 KB · Visningar: 34
  • CIMG4944.jpg
    CIMG4944.jpg
    55.1 KB · Visningar: 39
Man kanske skulle låta håret växa ett tag och prova en blomman frisyr....

Hur långt borde det vara för att kunna göra ngt roligt?

3071577 Jag skulle behöva en omgång snart igen. Typ om en till två veckor. Finns det nån ledig tid?
Klart vi kan lösa det, nu har ja inte kalendern framför mig men jag lovar att kika på det så fort jag bara kan :)

3071771 Tack så mycket!

Före och efter bilder: :tungan
Haha.. ja...*host*

men du blev ju riktigt snygg :) snyggare ursäkta ;)

3071772 Man kanske skulle låta håret växa ett tag och prova en blomman frisyr....

Hur långt borde det vara för att kunna göra ngt roligt?
Det bör vara iallafall 4-5 cm innan man kan göra nått roligt med det :) så börja spara du ;)

Last edited:
jag är i behov av en klippning:)

vet inte hur jag vill ha det men jag har hår så det räcker och blir över så du borde kunna fixa till nåt...:D hur ser det ut nästa vecka?

Klipptid sökes. Kan typ när som så...
slå mig en signal på 0704-322214 för planering.

undrar hur länge man skall behöva vänta på ett svar om man kan få klippa sig.... börjar bli dags....

3080553 undrar hur länge man skall behöva vänta på ett svar om man kan få klippa sig.... börjar bli dags....
DamIt, ja har ju vart bortrest i helgen, utan dator.
vad sägs om onsdag? 18.00? :)

3074392 jag är i behov av en klippning:)

vet inte hur jag vill ha det men jag har hår så det räcker och blir över så du borde kunna fixa till nåt...:D hur ser det ut nästa vecka?
Vad sägs om onsdag där med? har du semester? i så fall kanske 15.00 kan va nått?

Det är bra om ni ringer mig eller skriver ert nr så jag kan ringa tillbaks, eftersom jag jobbar rätt mycket nu uppenbarligen så hinner jag inte sitta vid datorn mer än nattetid och då är det lite svårt att få tag på folk, som vill sova ex. :brynad: ;)

3077537 Jag skulle vilja se ut som Robbie Williams. Går det att ordna?
den slusken... :gnissla

men visst visst :va

Last edited:
DamIt, ja har ju vart bortrest i helgen, utan dator.
vad sägs om onsdag? 18.00? :)

Vad sägs om onsdag där med? har du semester? i så fall kanske 15.00 kan va nått?

Det är bra om ni ringer mig eller skriver ert nr så jag kan ringa tillbaks, eftersom jag jobbar rätt mycket nu uppenbarligen så hinner jag inte sitta vid datorn mer än nattetid och då är det lite svårt att få tag på folk, som vill sova ex. :brynad: ;)

den slusken... :gnissla

men visst visst :va

jag går i skolan å sommarjobb är överskattat så jag har semester:D imån blir perfa. tiden spelar ingen roll för mig. du kan ändra om du skulle behöva det.

0737012590 är mitt nummer.

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back