Yabba
Den som lever får se!
- Gick med
- 8 Mar 2005
- Hoj
- KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Dee_cati skrev:2643036Läs mellan raderna... Jag anser att Fidel tillhör en del av kulturhistorian och således ska det visas i nån av de statliga kanalerna och inte någon av de bra kanalerna. Personligen så får jag inte kolla på det hela då jag sa upp min tv-licens för snart 2 månader sedan. Nu får jag bara kolla på de reklamfinansierade kanalerna![]()
Och angående en egen ö så är jag bara intresserad av sådana som inte är bundna till Svea rikes lagar och skattesatser. Mitt mål är att inte betala till någon annan än mig själv så Sverige är uteslutet mao...
Hur lyckas du titta på något utan en mottagare?
Det är väl för att man har en mottagare man betalar licensen.
Sen om du tittar eller inte hör väl inte hit.
Kvittar om du aldrig tittar på tv, har du bara en fungerande tv, så ska man väl betala.
Inte för att jag bryr mig om någon betalar eller inte, men det är väl för att man har mottagaren man måste betala!? inte vad man tittar på.
Nu såg jag bara delar avprogrammet, men tycker inte att det var någonting chåkcerannde direkct. Det verkade inte vara propagande i mina ögon, men som sagt så zappade jag bara förbi i tristess.