Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sleven skrev:Hallå!
Jag undrar om någon vet om det krävs föranmälan till fredagsträningen och vad den kostar??
Ps. Sege nu fungerar hojen så se upp!!!![]()
sleven skrev:Hallå!
Jag undrar om någon vet om det krävs föranmälan till fredagsträningen och vad den kostar??
Ps. Sege nu fungerar hojen så se upp!!!![]()
håkan skrev:som vanligt finns infon på www.lms.se
http://www.lms.se/Roadraci/competit/Fredagstraning SM2005.htm
Tidschema för resten av helgen...
http://www.lms.se/Roadraci/competit/tidschemaSM-05.htm
sleven skrev:Jo där har man ju gluttat. Men det står inget om anmälan eller vad den kostarMen det fixade ju Berra.
Du får tänka på att jag är en yberrookie![]()
Mvh en trött Pär som ska sova några timmar nu innan jag drar till Sviesta.
Axxexs skrev:Tidschemat för resen av helgen??
Senast på Falkenberg höll tv på med att redigera sin produktion till långt efter 23-tiden och på den tävlingen var det ett "bättre" schema där huvudklasserna som filmades kördes tidigare på dagen.
För att inte riskera en dåligt tv-produktion så skulle man nog helst lagt dom klasserna som ska filmas lite tidigare så att produktionsbolaget kan göra sitt jobb ordentligt (och att dom helst ska vilja komma tillbaka till fler race och då inte behöva ta ännu mera betalt av oss..)
Sen att man lagt 600cc-klasserna efter varann och likadant med 1000cc kanske blir för lite mycket för publik som inte är så insatta i alla klasser och licentyper? "-Jaha är det 600cc igen!? Körde inte dom nyss?" typ..
sleven skrev:Ps. Sege nu fungerar hojen så se upp!!!![]()
sege skrev:Pff, jag vet var din brevlåda bor, inte en suck att den där hojen funkar när det är dags för race!![]()

Låter orimligt att tillåta A-förare utan egen transponder att skapa problem för både arrangör och produktionsbolag.håkan skrev:Varför det ser ut som det gör är för att det inte finns nog med transpondrar, trots att alla A förare ska ha egna så är det inte många som anmält att de har, så man får förmoda att de INTE har en.
//håkan
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!